Gå til innhold

PS3 passerer 360 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Hmm, dette ser bra ut for meg, kanskje de senker prisene nå :D

X-box har jeg aldri hatt helt troen på, nettop fordi jeg har et gammelt forhold til Playstation. Noen fanboy vil jeg ikke kalle meg, bare en smule tradisjonell.

 

Da er du fanboy. Selve kilde til fanboys er sånt.

 

Selv har jeg en kompis med både X-box og Playstation 3, og jeg må si at PS3'en er så fantastisk mye mer å gå for i mine øyne.

Og går jeg for en Mac, kan jeg installere linux på ps3, og kose meg med Guild Wars der om jeg vil.

 

Grunn til at ps3 er så mye mere å gå for? Bare lurer, ikke for at jeg skal si du har feil...

 

Kilde til det med guild wars på ps3, vennligst.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror også dette har mye med merkevare å gjøre. Folk fobinder Playstation med spillkonsoll. Jeg har en kompis som sa at han ville ha Playstation 3, men at han ikke hadde råd. Jeg fortalte ham at han fikk Xbox 360 til under 2000, det kunne jo være et alternativ?

 

Min kamerat:"Men så er jo Playstation mye bedre og da!"

Lenke til kommentar

Bra at det går bra med Sony. Bedre at det går bra med Playstation 3 enn at det går bra med Xbox 360 siden MS har så sykt mye penger de kan bruke.

 

Må vel si at jeg har litt mer sansen for PS3 enn Xbox 360 siden PS3 er helt stille og i tillegg har Blu-ray spiller :) . Må også si at jeg liker PS3 kontrolleren bedre, men dette er jo bare en vanesak.

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar
Bra at det går bra med Sony. Bedre at det går bra med Playstation 3 enn at det går bra med Xbox 360 siden MS har så sykt mye penger de kan bruke.

 

Ja, sannelig. Det var jo et logisk resonnoment. Sony er jo bare en liten fjert, og i hvert fall ikke et av verdens absolutt største industrikonserner. De fortjener pengene, siden de er så hardtarbeidende og ærlige.

Lenke til kommentar
Synes det er veldig rart at folk heier og joier hvor bra det er når man ikke engang vet om det faktisk er sant at Sony har gått forbi X360. MS har jo ikke gitt ut tallene sine enda.

 

Jeg ville ha omformulert dette til:

 

Synes det er veldig rart at folk heier og joier hvor bra det er. Er det ikke like greit at det går bra med begge konsollene? Vinner vi som forbrukere på at evt. en konsoll skulle presse den andre ut av markedet?

Endret av langtongting
Lenke til kommentar

Men er det ikke rart av microsoft og ikke annonsere

det hvis de har solgt 5 millioner i europa?

 

Da hadde de jo hatt en god mulighet til å skryte,

og det er jo noe microsoft er veldig glade i.

 

men ser jo at sony også er glade i å skryte det ser vi jo her:)

Lenke til kommentar
Synes det er veldig rart at folk heier og joier hvor bra det er. Er det ikke like greit at det går bra med begge konsollene? Vinner vi som forbrukere på at evt. en konsoll skulle presse den andre ut av markedet?

Det finnes en logisk forklaring:

Jo flere som kjøper PS3, jo større er sjansen for at flere kjøper PS3. Dermed øker også sjansen for at noen av vennene kjøper PS3, og dermed har man noen å spille online med.

Lenke til kommentar
Det finnes en logisk forklaring:

Jo flere som kjøper PS3, jo større er sjansen for at flere kjøper PS3. Dermed øker også sjansen for at noen av vennene kjøper PS3, og dermed har man noen å spille online med.

 

Det hørtes mer søkt enn logisk ut.

Er ikke poenget med onlinespilling at motstand og medspillere ikke skal være begrenset til den daglige omgangskretsen din?

Lenke til kommentar
Det finnes en logisk forklaring:

Jo flere som kjøper PS3, jo større er sjansen for at flere kjøper PS3. Dermed øker også sjansen for at noen av vennene kjøper PS3, og dermed har man noen å spille online med.

 

Det hørtes mer søkt enn logisk ut.

Er ikke poenget med onlinespilling at motstand og medspillere ikke skal være begrenset til den daglige omgangskretsen din?

Mulig det høres søkt ut for deg, men jeg skulle ønske flere av mine venner kjøpte PS3 da jeg synes nettspilling blir morsommere med folk jeg kjenner. Dette gjelder særlig om lagarbeid kreves.

Lenke til kommentar
Og likevel ligger Europa et stykke bak USA når det gjelder utgivelsestider og PS-store. Dersom vi virkelig er et viktig marked bør de vise det ved å prioritere oss litt.

 

Jess! Og det gjelder t.o.m. MS med Live tjenesten deres også.

 

 

"Jeg er lykkelig for å kunne fortelle at vi har solgt flere Playstation 3-maskiner enn Xbox 360-konsoller i Europa, på tross av att vi rævkjører dere gang på gang, congrats" :)

 

Den lo jeg godt av... t.o.m. som en av de som er/har blitt r*vkjørt.

 

Gratulerer Sony, dere får nok en medalje fra meg for uttalelser som ikke holder mål.

Begynner å bli en stor samling av dem nå.

 

Mmm, er enig med alt det her... har alle konsollene og fremdeles får jeg følelsen av at det er noen få personer som sitter litt høyere oppe i disse selskapene som ler kraftig av den gjennomsnittlige europeiske forbruker. Det som er trist (og her tipper jeg) er at vel over 75% av europeiske PS3 og 360 eiere vet ikke hva de går glipp av engang. Huff...

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...