Gå til innhold

Mirrors edge - Samletråden for all informasjon om spillet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kommet til et sted jeg ikke finner ut av hvor jeg skal. Det er på kapittelet "The Boat" etter at jeg har blitt jaga av de PK-soldatene, så skal jeg klatre et stykke opp via ventilasjonsrør og kanter og til slutt hvor jeg skal opp på et ventilasjonsrør for å komme meg ut av rommet. Noen som vet hvilket sted jeg mener og hvordan jeg kommer meg ut?

Gjest Bruker-127711
Skrevet
Det er det dummeste jeg har hørt! 7/10, sugde veldig? Hmf.... 7/10 er ikke så verst...

Mente at timetrialen sugde veldig, story delen hadde fått 8-9/10, trekk fordi den var kort. Timetrialen var det altfor lett å gjøre feil, løpe feil og i det helle tatt. Det var den som trakk den ned til 7.

Gjest Bruker-127711
Skrevet
Åja, misforstod litt...

Det er greit :yes:

Skrevet

speed run er vanskelig as, hadde vært greit hvis det ikke var for at det tar 1-2 min å restarte racet, blir gal av sånt, men har snart første banen på feelingen nå :p fikk bare melding om at spillets data var korrupt så jeg måtte reinstallere, gøy

Skrevet
Jeg har kommet til et sted jeg ikke finner ut av hvor jeg skal. Det er på kapittelet "The Boat" etter at jeg har blitt jaga av de PK-soldatene, så skal jeg klatre et stykke opp via ventilasjonsrør og kanter og til slutt hvor jeg skal opp på et ventilasjonsrør for å komme meg ut av rommet. Noen som vet hvilket sted jeg mener og hvordan jeg kommer meg ut?

Tror jeg slet veldig på samme sted. :)

Prøv å wallrunne på ventilasjonsgreiene til høyre (Når du har kommet deg til toppen av rommet). Det burde gi deg nok fart til å ta tak i kanten, så du kan heise deg opp. Da er det bare å knuse gitteret til ventilasjonsrøret og dra videre.

Skrevet

Fullførte spillet i går. Innlevelsen var utrolig. BTW, synes ikke noen det var litt problematisk med at LT eller L2 brukes både til å løfte opp beina og slippe seg ned når man henger på kanter?

Skrevet
nei, hvorfor skulle det være det? bruker de jo på forskjellige tidspunkt.

Jeg har klart å slippe meg ned fra mange kanter pga det :blush:

Når man hoppar og trykkjer inn LT eller L2 trekk man inn beina, heng man frå ein kant og brukar dei så slepp man seg ned. Har aldri opplevd at ein kan trekje inn beina når man heng frå ein kant!

*waow min første nynorsk post*

Skrevet

Hvis du holder knappen inne før du tar tak i kanten, vil du fortsatt slippe. Altså kan det hende jeg prøver på å løfte opp beina, men siden kanten er for høy så vet jeg i redsel med en gang hun griper fatt at hun kommer til å slippe taket. Hjelper ikke å spamme hoppeknappen for å klatre opp igjen.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Er det kun missions, eller er det og free running? :p

Skrevet

Helt sikker på at spillet får en ny betydning når det kommer til PC. Det som stopper meg ofte i Mirrors Edge er analoge kontroller, med ei mus ville jeg hatt 100x mer kontroll og frihet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...