Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

I hvilken bås vil du sette pedofili?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pedofili er en legning akkurat som homofili og heterofili.

Det er ikke kriminelt å være pedofil, men å forgripe seg på barn er kriminelt.

Jeg mener at pedofile er syke i hodet, men sier man ikke samtidig at heterofile og homofile er syke i hodet - jo, det er nettopp det som er problemet. De som mener pedofili er en sinnslidelse må finne seg noe annet å gjøre.

Lenke til kommentar

Det er nettopp så enkelt:

 

Det er ikke kriminelt å være pedofil, men det er kriminelt å forgripe seg på barn.

Det er ikke kriminelt å være homofil, men det er kriminelt å forgripe seg på menn.

Det er ikke kriminelt å være heterofil, men det er kriminelt å forgripe seg på kvinner.

osv...

 

Å si at noen er syke i hodet fordi du ikke forstår de, eller de har en annen mening/legning enn deg blir likevel litt vel umodent og lite overveid.

Lenke til kommentar
Så det å gi nekrofiler tilgang på lik er ikke på grensen? :p

 

Moralsk sett mener du?

 

Selv mener jeg det er like ille at en mann stapper kjeppen i rassen på en annen mann, som det det er å ha seg med et lik.

som igjen er like ille som at et hetrofilt par har sex? eller sier du at du bare godtar den hetrofile legning?

 

 

edit:Det du sier, er med andre ord at du synes det er like ille at (ved et homofilt par) "en mann stapper kjeppen i rassen på en annen mann", som at en pedofil utfører sexuelt missbruk av et barn?

Eller snakker du om homofilt sexuelt missbruk, der kun den ene mannen er villig til å ha sex?

Endret av r2d290
Lenke til kommentar
Det er nettopp så enkelt:

 

Det er ikke kriminelt å være pedofil, men det er kriminelt å forgripe seg på barn.

Det er ikke kriminelt å være homofil, men det er kriminelt å forgripe seg på menn.

Det er ikke kriminelt å være heterofil, men det er kriminelt å forgripe seg på kvinner.

osv...

 

Å si at noen er syke i hodet fordi du ikke forstår de, eller de har en annen mening/legning enn deg blir likevel litt vel umodent og lite overveid.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Så det å gi nekrofiler tilgang på lik er ikke på grensen? :p

 

Moralsk sett mener du?

 

Selv mener jeg det er like ille at en mann stapper kjeppen i rassen på en annen mann, som det det er å ha seg med et lik.

som igjen er like ille som at et hetrofilt par har sex? eller sier du at du bare godtar den hetrofile legning?

 

 

edit:Det du sier, er med andre ord at du synes det er like ille at (ved et homofilt par) "en mann stapper kjeppen i rassen på en annen mann", som at en pedofil utfører sexuelt missbruk av et barn?

Eller snakker du om homofilt sexuelt missbruk, der kun den ene mannen er villig til å ha sex?

 

Svaret er relativt og avhenger av individets moral. Jeg mener at homoseksualitet er helt forkastelig. Hvis det skal godkjennes, så bør også alle andre legninger som der hvor begge parter deltar frivelig godkjennes. I nekrofili så deltar jo ikke akkurat den døde, så det bør godkjennes det og.

 

Og ja, jeg mener at heterofili er best. Alt annet finner jeg groteskt, samt at heterofili faktisk gir barn. Ikke kom her og si at jeg er trangsynt. Jeg må bare beklage at jeg ikke liker tanken på at menn får en kuk opp i rassen. Det er ikke min feil at jeg finner det moralsk forkasetlig.

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar

Hvis en nekrofil person putter tissefant inn i en død person kan man vel ikke akkurat si at den døde er frivillig med på det. Altså: det er galt. Hvis en homofil mann putter tissefant inn i stumpen på en annen mann er det også galt, hvis personen med stumpen ikke er med på det. Er han derimot med er det ikke noe galt i det. Mener at du tar feil Camper_killer, og at argumentene dine faller litt igjennom.

Lenke til kommentar
Så det å gi nekrofiler tilgang på lik er ikke på grensen? :p

 

Moralsk sett mener du?

 

Selv mener jeg det er like ille at en mann stapper kjeppen i rassen på en annen mann, som det det er å ha seg med et lik.

som igjen er like ille som at et hetrofilt par har sex? eller sier du at du bare godtar den hetrofile legning?

 

 

edit:Det du sier, er med andre ord at du synes det er like ille at (ved et homofilt par) "en mann stapper kjeppen i rassen på en annen mann", som at en pedofil utfører sexuelt missbruk av et barn?

Eller snakker du om homofilt sexuelt missbruk, der kun den ene mannen er villig til å ha sex?

 

Svaret er relativt og avhenger av individets moral. Jeg mener at homoseksualitet er helt forkastelig. Hvis det skal godkjennes, så bør også alle andre legninger som der hvor begge parter deltar frivelig godkjennes. I nekrofili så deltar jo ikke akkurat den døde, så det bør godkjennes det og.

 

Og ja, jeg mener at heterofili er best. Alt annet finner jeg groteskt, samt at heterofili faktisk gir barn. Ikke kom her og si at jeg er trangsynt. Jeg må bare beklage at jeg ikke liker tanken på at menn får en kuk opp i rassen. Det er ikke min feil at jeg finner det moralsk forkasetlig.

Ikke alle homofile har lyst til å få "en kuk opp i rassen". Jeg tror nok de fleste, først og fremst, vil finne seg en å være glad i. Har aldri hørt om pedofile som direkte forelsker seg i barn eller nekrofile som forelsker seg i daue lik.

Lenke til kommentar

Nekrofili er intet galt, det. Personen er jo død. Det er like galt som å ha seg med en stein. (Spør ikke meg hvordan, men det er visst noen steiner med hull i f.eks. Danmark. Danskene har mye rart, de. :p Men uansett.)

 

Forskjellen er at døde folk som oftest (alltid?), på et eller annet vis, «tilhører» noen, enten det er familien til avdøde, det offentlige, eller at kroppen er blitt donert til vitenskap. Du går ikke og sager et hull i naboens tre og putter snabben inn der heller (jf. sex med trær). Iallfall vil ikke naboen like det noe særlig. Objektivt sett er det nøyaktig det samme; men treet er dog noe mer levende enn en død person. Hvis du har deg med noens stein, blir de neppe særlig henrykt over det heller.

Lenke til kommentar
Nekrofili er intet galt, det. Personen er jo død. Det er like galt som å ha seg med en stein. (Spør ikke meg hvordan, men det er visst noen steiner med hull i f.eks. Danmark. Danskene har mye rart, de. :p Men uansett.)

 

Forskjellen er at døde folk som oftest (alltid?), på et eller annet vis, «tilhører» noen, enten det er familien til avdøde, det offentlige, eller at kroppen er blitt donert til vitenskap. Du går ikke og sager et hull i naboens tre og putter snabben inn der heller (jf. sex med trær). Iallfall vil ikke naboen like det noe særlig. Objektivt sett er det nøyaktig det samme; men treet er dog noe mer levende enn en død person. Hvis du har deg med noens stein, blir de neppe særlig henrykt over det heller.

 

At nekrofili er forkastelig har med at mann skal ha respekt for folk. Selv etter de er døde.

Lenke til kommentar
Man skal ha respekt for steiner også. :)

 

Mener du respekt for pårørende, så er jeg enig. Men hvis avdøde ikke har noen som gir faen, så spiller det ingen rolle. Man skader ingen, ingen tar seg nær av det.

 

En stein har aldri levet, selvfølgelig skal mann ha respekt for de døde! Er da en grunn til at mann begraver folk og at mann ikke skal rasere og ødelegge kirkegårder! Det er i respekt av de pårørende, men også veldi mye ovenfor den som er død.

 

At nekrofili er forkastelig har med at mann skal ha respekt for folk. Selv etter de er døde.

 

Så respekt for ekteskapet er en god grunn til å nekte homofile å gifte seg?

 

Nå er du usakelig :nei: Har du ikke noe bedre og birda me en drålige komentarer?

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så selvfølgelig at man skal ha respekt for de døde? Gi meg én grunn, når det ikke egentlig er respekt for pårørende. En død person er jevngod med en stein, med mindre du har liv etter døden i bakhodet. En stein kan inneholde atomer som en gang var del av et levende vesen.

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...