Gå til innhold

AoC: What goes up goes down....

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvordan anmelder man ett MMORPG egentlig? Må man ikke ha spilt gjennom hele spillet til topp level og prøvd alle aspekter også?

Jeg vil tru de anmelder det akkurat slik GameReactor har gjort det. Grafikk, Lyd osv er lett å måle. Holdbarhet "måler" de sikker på om de noengang følte for å legge fra seg spillet. Gameplay, om f.eks at kampsystemet og crafting osv fungerer på en bra måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gamereactor hadde en anmeldelse av AoC nå i det nyeste bladet.

Grafikk: 9,

Lyd: 10/10

Gameplay: 9/10

Holdbarhet: 9/10

Resultat: 9/10

Så er ikke alle som deler deres overdrevne pessimisme, for å si det mildt..

Konge...helt konge! Er kjempe glad på Funcom's vegne! Og gleder meg sykt til å få retail versjonen! :)

Dette er en norsk anmeldelse og jeg blir forundret hvis utenlandske anmeldelser vurderer spillet som like bra. Jeg håper bare spillet blir godt nok til at mange nok spiller det.

Skrevet

det er en latterlig kommentar å komme med, jeg blir overasket om utenladske anmeldelser er bra. Nå syntes jeg du bare kritiserer for å kritisere, har ikke denne tråden vist deg at ditt syn ikke er det eneste,og at din mening ikke er den øverste autoritet på hva som er bra eller ei.

du har gjort det klart nå at aoc bare er dritt og ingenting er nyskapende, folk vil hate det siden det krever mye, ingen syntes det er noe bra bla bla. point taken, nå kan du gå over til noe annet..

Skrevet (endret)
Dette er en norsk anmeldelse og jeg blir forundret hvis utenlandske anmeldelser vurderer spillet som like bra. Jeg håper bare spillet blir godt nok til at mange nok spiller det.

Enig. Og har virkelig trua på at det blir det. Håper den utenlandske pressen også liker spillet. Men trur ikke vi skal håpe på noe særlig flere 9ere.

Endret av kvitrafn
Skrevet

kvitrafn, Ja, jeg er veldig sikker på at små norske spillmagasin, om ikke de er blitt bestukket så er de i alle fall litt snille eller milde med karakteren. Det hadde jeg vært hadde jeg vært skribenten.

Skrevet (endret)

Pycnopodia, hva ønsker du å oppnå i denne debatten? vil DU at jeg skal avbestille AoC fordi DU mener det er tiss og bæsj?

Greit at du sier DIN mening. Men å tvinge den inn i hodet mitt blir galt.

btw; guilden min har 22 medlemmer, and still counting. og dette er før spillet har kommet :)

Endret av Bjohansen
Skrevet
Pycnopodia, hva ønsker du å oppnå i denne debatten? vil DU at jeg skal avbestille AoC fordi DU mener det er tiss og bæsj?

btw; guilden min har 22 medlemmer, and still counting. og dette er før spillet har kommet :)

Fler som føler det slik skjønner jeg :p virker jo som han strengt tatt prøver og få oss til og IKKE spille det :<

Skrevet

ta en titt på the covenant of mor`di du, de er vel 400+ and counting, fast! Samme med the axemen de er vel en 150-200.

Skrevet (endret)
Hmm, er dette samme tråd? Føler den forandrer tittel og innhold vær dag.

Btw: What Goes Up, Can't Go Down.

Ja det er veldig fint vær ute, synes du ikke?

Endret av andykiller
Skrevet

Andykiller har registrert seg her bare for å være et lite forumtroll. Regner med han er borte når han innser at den eneste grunnen til at han hater AoC er at pcen hans ikke takler det.

Skrevet

Jeg mener andykiller sin mening er representativ enhver som ikke er helt ny til MMO-sjangeren, det han klager paa er jo at det han gikk lei av fra andre MMO var ogsaa hva AoC bestod av.

Skrevet
Jeg mener andykiller sin mening er representativ enhver som ikke er helt ny til MMO-sjangeren, det han klager paa er jo at det han gikk lei av fra andre MMO var ogsaa hva AoC bestod av.

Riktig..

Skrevet (endret)

Riktig..

gratulerer begge to, enda en stor overdrivelse fra dere. Jeg har spilt flere mmo, samme som de aller fleste her inne. Så det er langt ifra representativt for hva alle som har spilt flere mmo mener.

Leste du forresten førsteposten hans? maken til fjas, DE SKAL BARE SELGE! DET ER AVHENGIGHETSKAPENDE! OMG!!11one! Man lager ikke spill bare for gøy, så vi skal få noe kult å spille. De tjene penger, ellers er det ikke noe mer selskap, ikke noe selskap ikke noe spill..

Endret av Christeven
Skrevet
Hmm, er dette samme tråd? Føler den forandrer tittel og innhold vær dag.

Btw: What Goes Up, Can't Go Down.

Ja det er veldig fint vær ute, synes du ikke?

Joda det er fint det. Sola skinner, deilig å være ute å spille volleyball og dra på båttur med gutta. :D

Vent..hva hadde det med saken å gjøre?

Er enig med det Christeven sier og signaturen din gjør det jo veldig klart at du stiller deg kritisk til Age of Conan bare på grunn av at det er ett mmo.

"I have lost alot of good men to WoW, the few of us that are remaining kinda refers it to the plague."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...