Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fødsels dag som "ingen" husker.


Gjest Anonym16.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym16.

Vell jeg har/hadde bursdag i dag og ble 16..å dagen har ikke gått helt som jeg hadde planlagt, kanskje litt teit å klage over en bursdag når der skjer så mye annet fælt i verden men..

 

Dagen begynte med at Mammaen min og Søstera min kom inn å sang bursdag sang jeg hadde spurt om hun kunne vekke meg dagen før fordi jeg hadde bursdag, dessverre så hadde ho sett feil på Klokka så jeg måtte dra rett til skolen uten å bakke opp gaver og spise middag osv.

 

Kom på skolen og bestevennene mine husket ikke så klat at jeg hadde bursdag, og jeg pleier heller ikke å gå rundt å rope at jeg har bursdag, likevel så husket en fyr i siste time det så det var jo koselig...

 

Jeg kommer hjem og åpner gavene som jeg ikke rakk det var ikke noe spesielt etter som jeg ikke ønsket meg noe særlig, bare penger egentlig. Kl 7 kom moren min hjem fra jobb igjen og vi dro ut å spiste med besteforeldrene min, pleier egentlig ikke å ha fest på bursdagen lengre. Vell jeg fikk mageknipe av maten og det tok litt tid før jeg ble bra igjen.

 

Så nå sitter jeg her, Og gjett hvor mange famili medlemmer som har ringt/husket bursdagen min bortsett fra mora min og søtra min? 1, og det var eks kjæresten til mora min. Tantene og onklene mine har glemte det, Store søstra min og kjæresten hennes som er voksen har glemt det, faren min er dau jippi, Har heller ikke fått en dritt av noen av de.. Er kanskje litt teit å klage på det men jeg blir rett og slett lei meg.

 

 

(ble kanskje litt selvopptatt post, måtte bare få det ut liksom..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer med dagen :)

 

Mange som glemmer bursdagen min også, men sånn er det. Det er bare å leve med det.

Mor og far pleier å ringe til onkelen min og sånn for å minne han på at jeg har bursdag og at han må ringe og gratulerer.

Drit i om andre ikke gratulerer deg med dagen. Det er din dag og ikke la noe ødelege det.

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen, jeg har også en lei tendens til å glemme bursdager, men har en mor som minner meg på :) takk og pris for det.. ellers suger jeg også til å sende ut invites.. 22års dagen min glemte jeg helt bort, så fikk ikke invited folk før i 12 tiden på dagen. Heldigvis hadde de huska meg da. Så slapp å sitte igjen med middag for 15stk :)

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen! du får trøste deg med at det er jo ikke så mye å feire: Ett år eldre, ett år mindre å leve, ett år nærmere døden, er ikke akkurat noe å feire med kaker, pølser og brus... :hrm: Hvertfall sånn jeg tenker, og er bare glad hvis det blir minst mulig om og men over fødselsdagene mine.

Endret av Bellicus
Lenke til kommentar
Gjest The Jester Race

Går du på ungdomsskolen/vgs? I så fall, det er da veldig mange bursdager å huske på. Ser jo selv at mange på skolen min ikke husker hverandre sine bursdager.

For å si det sånn, ikke føl deg truffet.

Foresten, gz. :grin:

Lenke til kommentar

Cry me a river, build me a bridge and get over it...

 

Du er ikke typen til å løpe rundt å si du har bursdag nei. Tydeligvis er du typen som stikker

hjem på forumet å whiner om det. Hva er best? Be a man, føler du at vennene dine har glemt deg?

Si ifra, de vil da føle seg litt dumme og hoppe opp på nærmeste bord å dra på med sanger å gratulasjoner til du tar en blyant å stikker inn i hans venstre testikkel for å få han til å slutte..

 

Gratulerer med dagen ;)

Lenke til kommentar

Skjønner trådstarter godt jeg. Selv om det bare er en "vanlig" dag så er det greit å få litt bekreftelse på at folk husker deg.

Jeg har alltid vært nøye med å feire andre rundt meg og da er det litt kjipt å ikke få noe tilbake.

Tror sist jeg fikk en bursdagsgave var i 2004 eller 2005. Det er ikke gavene som betyr noe egentlig, men at man får en liten oppmerksomhet og bekreftelse. Akk, den som var "liten" igjen.

 

Og gratulerer forresten :)

Lenke til kommentar

Jeg vil bare ønske deg gratulerer med dagen på etterskudd. Jeg vet godt hvordan det er når noen glemmer bursdagen. Har blitt sånn det siste årene her selv,fordi når man blir eldre så er lissom ikke bursdage det samme igjen. Det er selfølgelig kjedelig at familie og nreste venner ikke husker det nr man har dagen sin. Du får bare minne folk på det før til neste år da. Slik at det slippe å bli slik igjen... :(

Lenke til kommentar
Gjest Anonym16.
Cry me a river, build me a bridge and get over it...

 

Du er ikke typen til å løpe rundt å si du har bursdag nei. Tydeligvis er du typen som stikker

hjem på forumet å whiner om det. Hva er best? Be a man, føler du at vennene dine har glemt deg?

Si ifra, de vil da føle seg litt dumme og hoppe opp på nærmeste bord å dra på med sanger å gratulasjoner til du tar en blyant å stikker inn i hans venstre testikkel for å få han til å slutte..

 

Gratulerer med dagen ;)

 

 

Du har nok forsåvidt rett når det kommer til venner og sånt men når jeg husker deres bursdager så kan de i det minste huske min også;), men det med at vennene min ikke husker det var ikke det verste men når mange familie medlemmer glemmer den å det føles som hele familien bare gir F.. så føles det bare litt kjipt. Har fortsatt ikke fått noen melding av de som glemte den (whine,whine.)

 

Men takk for alle gratulasjonene det var vell egentlig bare noe sånt jeg trengte.

Lenke til kommentar

Jeg òg hadde bursdag i går. :)

 

Veit til en viss grad hvordan det føles, hadde det omtrent sånn på 17-års dagen min selv. På den alderen der er man liksom midt i overgangsfasen mellom å glede seg villt en måned i forkant og å nærmest glemme at en har bursdag selv. En er for stor for barneselskap og pølsebrød, men fortsatt litt for ung for "bare" en hyggelig hilsen fra kjente. Tror kanskje det ligger noe der også.

 

Med åra så vil nok hugen etter å være "dagens midtpunkt" tones ned betraktelig. Jeg fikk noen få hilsner igår og det var igrunn hyggelig nok for meg. Fylte 29 så mobbefaktoren om at 30 er neste var betraktelig høy riktignok men, hehe...

 

Nå gratulerer vi oss selv med gårsdagen. 5/5 er en fin dato, ikke sant? :)

Lenke til kommentar

Jeg har bursdag i morgen, hadde det ikke vært for at jeg hadde bursdag samme dag som ei annen i klassen så tror jeg ikke de hadde husket det så lett heller. Men du kan jo ikke akkuratt skylde på vennene dine at de ikke gratulerer deg når de ikke vet når du har bursdag. Dagen før bursdagen så sier du mens vennene dine er samlet eller noe(helt rolig og casual)"Ahh, i morra har jeg bursdag". Så husker nok flere det :) Gratulerer med dagen som var ;)

Lenke til kommentar

Du kan jo ikke klandre venner for å ikke huske bursdagen din hvis du ikke har sagt noe i forveien da. Du kunne jo ha nevnt det så vidt i en annen sammenheng som de fleste gjør. Jeg kan faktisk ikke bursdagene til de fleste jeg kjenner, kan familien min sin og noen få andre bekjente, men ikke noe mer enn det.

 

Men jaja, gratulerer meg dagen :fun:

Lenke til kommentar

Grattis! :)

 

Nei, jeg synes ikke du skal føle deg noe glemt e.l. Når jeg har bursdag får jeg gratulasjoner av de aller nærmeste - altså mamma, pappa og besteforeldre. Besteforeldrene mine er flinke til å huske på sånt (har en bok med alle datoene og greier). Og hvis jeg gidder å taste inn "bursdag i dag" på msn-nicket, så får jeg er "grattis" av de som ser det. That's it ;)

Lenke til kommentar
Cry me a river, build me a bridge and get over it...

 

Du er ikke typen til å løpe rundt å si du har bursdag nei. Tydeligvis er du typen som stikker

hjem på forumet å whiner om det. Hva er best? Be a man, føler du at vennene dine har glemt deg?

Si ifra, de vil da føle seg litt dumme og hoppe opp på nærmeste bord å dra på med sanger å gratulasjoner til du tar en blyant å stikker inn i hans venstre testikkel for å få han til å slutte..

 

Gratulerer med dagen ;)

 

 

Du har nok forsåvidt rett når det kommer til venner og sånt men når jeg husker deres bursdager så kan de i det minste huske min også;), men det med at vennene min ikke husker det var ikke det verste men når mange familie medlemmer glemmer den å det føles som hele familien bare gir F.. så føles det bare litt kjipt. Har fortsatt ikke fått noen melding av de som glemte den (whine,whine.)

 

Men takk for alle gratulasjonene det var vell egentlig bare noe sånt jeg trengte.

 

Helt korrekt, det at familien din ikke husket det er forkastelig IMO!

Selv ble jeg akkurat 20 (uuuuu) Den dagen tilbragte jeg 160mil hjemmefra på en skytebane og jeg ble heller ikke gratulert av alle og enhver, men so what? Trenger egentlig ikke den bekreftelsen på at alle går å tenker på meg hele tiden. Hev deg over det! :thumbup: Husk å selv gratuler alle som har glemt din bursdag..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...