Aizen Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har kjøpt The witcher til pcen min men så virker det ikke i det hele tatt så det jeg lurte på er om jeg kan bytte det inn? kjøpte det for 8 dager siden å har nesten ikke hatt det i pcen min:(
AshtraY Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Regner med at det er mulig. Funka før ihvertfall. Du har angreretten(14 dagar etter kjøp) på din side! Kontakt EBgames snarast. Dette skal gå fint:)
Aizen Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 Regner med at det er mulig. Funka før ihvertfall. Du har angreretten(14 dagar etter kjøp) på din side! Kontakt EBgames snarast. Dette skal gå fint:) takk takk for svar:) håper det går fint jeg også
PantZman Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Angrerett ved kjøp over disk? Tror ikke det, spesielt ikke når det er åpnet. Vil gjerne se hvor det står skrevet.
Aizen Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Skrevet 6. mai 2008 Angrerett ved kjøp over disk? Tror ikke det, spesielt ikke når det er åpnet. Vil gjerne se hvor det står skrevet. jaha så da er jeg tilbake til å ikke vite noe sikkert?
PantZman Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 (endret) Såvidt meg bekjent er det bare angrerett via netthandel, og det gjelder ikke spill som er åpnet. Du kan jo alltids gå til Ebgames og si det som det er. Verste du får er et nei. Endret 6. mai 2008 av PantZman
Bebeluv Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Spillet har sikkert også en CDkey, så kan dem sikkert nekte for at dem trur du har brukt keyen.
nls Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 hvis selve spill-CDen er defekt, skal du få en ny, de trenger ikke gi han en ny CD-key
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå