Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden v.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det jeg har forstått så skal ikke Studio-serien erstatte gjeldende XPS-serie.

Den reprensenterer en ny serie fra Dell som skal ligge mellom dagens Inspiron- og XPS-serie.

Ref:

http://alatestreview-cnet.com.com/laptops/...t=alatest2-cnet

http://www.engadget.com/2008/08/26/dell-st...ue-in-november/

 

Edit: Ok, etter litt surfing har jeg funnet denne artikkelen som sier noe annet:

http://news.softpedia.com/news/Dell-to-Rol...ber-92576.shtml

"Dell's nye XPS'er som kommer fra November vil hete Studio XPS"...ok.

Endret av JaÈeiJo
Lenke til kommentar
Studio serien er allerede i salg. Det som diskuteres her er en ny Studio-XPS serie som mest sannsynlig erstatter XPS serien (Muligens med unntak av 17" og større maskiner).

Ja, du har rett. Post oppdatert.

Har tunga i rett munn nå ;)

 

Noen som tør å spå hvilken nVidia-gpu det blir?

Endret av JaÈeiJo
Lenke til kommentar
Hybrid SLI er jo en mulig forbedring da kanskje problemet med GPU er borte ?

Ja det er det viss Hovedkortet har et integrert skjermkort og et "eksternt".

Men du kjøper ikke en 13.3" for å kjøre heavy gaming - så føler det ikke er en stor oppgradering akkurat.

 

Føler heller Dell kan gjøre Kjølingen bedre og muligens få bort litt støy. Også hadde jeg satt pris på om det hadde vært mulig å velge en SSD, av den billige sorten, f.eks en 64 gig ssd disk ti 2 tusen ekstra. :)

Lenke til kommentar
Ja det er det viss Hovedkortet har et integrert skjermkort og et "eksternt".

Men du kjøper ikke en 13.3" for å kjøre heavy gaming - så føler det ikke er en stor oppgradering akkurat.

 

Føler heller Dell kan gjøre Kjølingen bedre og muligens få bort litt støy. Også hadde jeg satt pris på om det hadde vært mulig å velge en SSD, av den billige sorten, f.eks en 64 gig ssd disk ti 2 tusen ekstra. :)

Nei det er klart man ikke kjøper en 13" for heavy gaming, men nå har det jo kommet fram at det er feil 8400m gpu'en når det gjelder varme. Og en sånn maskin som M1330 er så er det jo ikke meninga at den skal bruke som de mer heftige gamer pcene

Lenke til kommentar

Jeg minner om reglene for denne tråden som er nevnt i førsteinnlegget:

 

Dette er en tråd for teknisk hjelp/hjelp til kjøp, IKKE en tråd for å klage på at det tar lang tid for at du får maskinen din!

 

Innlegg som bryter denne regelen samt et par innlegg med offtopic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema.

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar
Ole! Your My Second man! :p

Innstallerte også Daemon Tools og et spill i går, og nettverkskortet funket ikke. Men senere avinnstallerte jeg Daemon Tools - også gikk det plutselig. :)

 

Kjørte windows tilbake 1 dag og så funka det:p så kan være noe daemon tools kødd, men jeg løste problemet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...