Gå til innhold

Nytt Norsk AoC Guild! < Erratum >


Anbefalte innlegg

<Erratum> er navnet, og stedet er Hyboria!

 

Erratum, startet som en idé hos en vennegjeng fra Oslo. Hardcore gaming is what we live for :)

Derfor ønsker vi AKTIVE og seriøse medlemmer. Vi kommer til å etablere oss på en PvP-server men raiding og PvE kommer til å være svært viktig i guildet!

Vi trenger alle classes, og gjerne noen som ønsker å ta de siste lederrollene(!).

Spillere må være minst 17år!

 

Om vi kommer til å bruke Teamspeak eller Ventrilo er fremdeles under diskusjon.. men det blir nok mest sannsynlig Ventrilo.

 

Vi har alt diskutert, DKP system, guild regler, officers oppgaver, classleaders oppgaver, og selvfølgelig Guildmasters oppgaver!

 

Virker dette spennende?

Ta kontakt enten på [email protected] eller besøk hjemmsiden vår(!) http://r0ze.net/erratum

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom dere vil ha medlemmer, så bør dere kanskje la folk se hjemmesiden/forumet deres? Ikke kreve at de lager bruker for å i det hele tatt kunne lese noe... Og hva er de "siste lederrollene"? Hvor mange medlemmer finnes i guildet nå?

Lenke til kommentar
Dersom dere vil ha medlemmer, så bør dere kanskje la folk se hjemmesiden/forumet deres?

 

 

Hm, det skulle funke nå... :) Men hjemmesiden er fremdeles under utvikling, den vil nok være ferdig innen uka er omme! :D

 

 

Edit: Fargene "fucker" seg litt opp med IE.

Endret av Frikkthoen
Lenke til kommentar

Takk takk Andykiller, endelig en som ikke ikke whiner :) og til deg thecow77: Jeg beklager at jeg posta her. ny i dette forumet :( Jeg prøvde å slette denne posten, men har ikke funnet ut hvordan man gjør det?

 

PS. Dette er en flott måte å finne ut hvem som liker å whine i stedet for å prøve å holde seg til saken. Da vet vi hvem vi ikke vil ha i guildet i alle fall :p :p hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...