Gå til innhold

Hvem er din favoritt person i GTA IV?


Anbefalte innlegg

Er bare på rundt 12%, men synes at niko er den beste karakteren. Nær ved å være en helt men litt dybde, hvis du ikke regner med det du gjør mellom sekvensene. Little Jacob er morsomst etter brucie. Brucie er morsomst når han kommer med meldingene sine, eller driver å leker karate.

 

Må bare nevne at det var en scene som slo meg som utrolig godt stemmeskuespill, altså når Niko snakker med konen til Mikhail, før han dukker opp. Kjente meg så utrolig godt igjen i den falske latteren han lagde for å være hyggelig. Var bare noe som jeg la merke til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GENETICALLY DIFFERENT! THATS HOW WE ROLL!

Men likte godt kjemien mellom Nico og Vlad;

 

Vlad: Cousin .., eh, Nico! (peker, tydelig glad for oppdagelsen) Not big-mouth prick. You funny guy.

Nico: (nikker stolt) I try.

 

Florian Cravic aka. Bernie Crane. Etter å ha løpt sammen med ham til en park i et av oppdragene så holdt jeg seriøst på å falle ned fra sofaen. For en stil! :lol:
Det oppdraget der må være noe av det morsomste jeg noen gang har vært med på. Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Jeg liker best Francis sin familie, strålende stemmeskuespill og artige oppdrag med dem, spesielt bank oppdraget.

 

Liker også Roman, Nico og Dimitri.

 

En jeg ikke liker er Bruice, han virker bare alt for dum selv om han har et par artige kommentarer av og til. Sliter også litt med et av oppdragene hans, No.1

Lenke til kommentar
Han ene inderen som kjører taxi for Roman er også ganske kul synes jeg.

 

Hehhe, spess om du legger merke til at Roman sier han bare plukker opp 80-åringer på flyplassen. Mens taxisjåføren snakker om hvordan han knuller alle kvinnelige turistene han plukker opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...