Anders Leipsland Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Siden det har funka så glimerende å spørre etter spill tidligere så fortsetter jeg Er på jakt etter combat racing spill, gjerne type Rock N' Roll Racing (finnes det til PC eller bare SNES?) men alle racingspill hvor bilene blir utstyr med våpen er interesante. Forslag?
JoeDohn Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 var det ikke noe som het Vigilante? eller var det Interstate det het?
HFL Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 interstate 76(tror jeg) var rått, det er 3D, og det beste bilspillet jeg har spilt der bilene er utstyrt med våpen. Anbefales
Anders Leipsland Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Skrevet 5. mars 2003 Har spilt alle interstate spilla. Gode de, men vil ha mer :|
Aasgaard Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Sikkert ikke det du er på utkikk etter, men gode gamle Death Rally er fortsatt noe av det artigere (hvis du klarer deg uten fet 3D).
Totenkopf Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Hvor mange Interstate spill kom det ut? untatt Interstate 76 da
Anders Leipsland Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Skrevet 5. mars 2003 Aasgaard: Death Rally var tøft det, men er "litt" lei av spillet nå. Hadde Access på vgs i fjor. Maskinene var P133 så da spilte jeg Death Rally omtrent 5x45minutt hver uke Soldier_448: Finnes afaik bare to interstate spill. Interstate '76 og Interstate '82. I tillegg har du sikkert noen addons til de da
Tigeren Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Finn fram en gammel Amiga og Super Cars 2. Det er rått!!!
Anders Leipsland Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Skrevet 5. mars 2003 kvitta meg med Amigaen min for 10 år sida...
Raimop Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Hvor mange Interstate spill kom det ut? untatt Interstate 76 da Du har i76 og addon pakken Nitro Riders, og i82 som etter min mening var en gedigen skuffelse. i76 hadde en helt utrulig feeling, med skikkelig 70 talls musikk.. Utrulig bra spill! Mvh Raimo Sørensen
eught Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Vel, du har jo Vigilante spillene som finnes til PSX/N64 (kanskje det finnes på PS2 også, vet ihvertfall at det har kommet 2 spill). Jeg har ikke peiling på om det finnes til PC. Det første vigilante spillet heter ihvertfall "Vigilante 8", og tror det finnes til N64 og PSX. Det er ikke sånn skikkelig racing, for det er bare en bane du skal kjøre rundt på og skyte. Men det er jo biler med våpen da.
Atomics Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 hmm....ikke direkte skytevåpen, men mass vold...Carmageddon spillene...Interstate var megafett...test "Death Rally!" (ses ovenifra som i micro mashines, bare at bilene har pigger, miner, og maskingeværer!!) Interstate 82 var fett på multi...spilte litt der på LAN...76 testa jeg bare litt, men det var fett det også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå