Gå til innhold

Auksjon på Daniel Nannskog i diamant!


Anbefalte innlegg

Jeg byr:

Tarik i diamant

Aldri om du må gjere!!! Tarik er møkje bedre enn Nannskog!!!!!

Det er han hvertfall ikke... Nannskog har fått mye bedre børs og det er vel det som teller er det ikke? Eller kanskje du bare ser på hvordan de spiller og ikke børsen :!:

 

nei, det er ikke børsen som tells.

det som tells er: Når du kommer inn på spilerbørsen ser du der det står terminliste oppe til venstre trykk deg inn der, så ser du alle kampene, trykk på fakta etter kampen, der har alle fått en karakter, det er dette som teller ;) håper jeg var til hjelp

Har regna det ut selv ut fra det, og det stemte akkurat med poenga jeg fikk :)

Ja tror du ikke jeg vet det??? Det var jo det jeg mente da! Jeg regner alltid ut poengene før de kommer på nettsida! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg byr:

Tarik i diamant

Aldri om du må gjere!!! Tarik er møkje bedre enn Nannskog!!!!!

Det er han hvertfall ikke... Nannskog har fått mye bedre børs og det er vel det som teller er det ikke? Eller kanskje du bare ser på hvordan de spiller og ikke børsen :!:

 

nei, det er ikke børsen som tells.

det som tells er: Når du kommer inn på spilerbørsen ser du der det står terminliste oppe til venstre trykk deg inn der, så ser du alle kampene, trykk på fakta etter kampen, der har alle fått en karakter, det er dette som teller ;) håper jeg var til hjelp

Har regna det ut selv ut fra det, og det stemte akkurat med poenga jeg fikk :)

Ja tror du ikke jeg vet det??? Det var jo det jeg mente da! Jeg regner alltid ut poengene før de kommer på nettsida! :)

 

det hørtes ut som du trodde at det var børsen som tells :D

Lenke til kommentar
Jeg byr:

Tarik i diamant

Aldri om du må gjere!!! Tarik er møkje bedre enn Nannskog!!!!!

Det er han hvertfall ikke... Nannskog har fått mye bedre børs og det er vel det som teller er det ikke? Eller kanskje du bare ser på hvordan de spiller og ikke børsen :!:

 

nei, det er ikke børsen som tells.

det som tells er: Når du kommer inn på spilerbørsen ser du der det står terminliste oppe til venstre trykk deg inn der, så ser du alle kampene, trykk på fakta etter kampen, der har alle fått en karakter, det er dette som teller ;) håper jeg var til hjelp

Har regna det ut selv ut fra det, og det stemte akkurat med poenga jeg fikk :)

Ja tror du ikke jeg vet det??? Det var jo det jeg mente da! Jeg regner alltid ut poengene før de kommer på nettsida! :)

 

det hørtes ut som du trodde at det var børsen som tells :D

Å ja :)

Lenke til kommentar
Aldri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NANNSKOG SCORER MYE MER MÅL,DA FÅR DU MYE MER POENG OGSÅ..

 

eNKELT OG GREIT! :tease:

 

På de tre siste rundene har de fått like mye poeng!!!!

Tenk på at det er ikke bare å score mål som betyr noe!

Men også å averge mål!!!

Lenke til kommentar

På toppfotballkortspillet er det om å gjøre å få poeng!

Om Reginiussen får 6-er og Nannskog får 5-er,og Nannskog scorer 2 mål,Og de er i diamant:

=12 =14

 

Altså selv om Regginiussen får høyere karakter,såkan gått Nannskog få mer poeng får det.

Når dem er i diamant ,får du 2 Pr. Mål!!!

Lenke til kommentar
På toppfotballkortspillet er det om å gjøre å få poeng!

Om Reginiussen får 6-er og Nannskog får 5-er,og Nannskog scorer 2 mål,Og de er i diamant:

=12 =14

 

Altså selv om Regginiussen får høyere karakter,såkan gått Nannskog få mer poeng får det.

Når dem er i diamant ,får du 2 Pr. Mål!!!

 

Da tar du fulstendig feil. Fordi det eneste som teller er faktisk børsen, ikke noe mål. Skal da Reginiussen får poeng for å hindre mål? Da tror jeg han får langt flere poeng enn Nannskog.

 

Eneste som teller i tilleg til børsen er gulle og røde kort.

Lenke til kommentar
På toppfotballkortspillet er det om å gjøre å få poeng!

Om Reginiussen får 6-er og Nannskog får 5-er,og Nannskog scorer 2 mål,Og de er i diamant:

=12 =14

 

Altså selv om Regginiussen får høyere karakter,såkan gått Nannskog få mer poeng får det.

Når dem er i diamant ,får du 2 Pr. Mål!!!

 

Da tar du fulstendig feil. Fordi det eneste som teller er faktisk børsen, ikke noe mål. Skal da Reginiussen får poeng for å hindre mål? Da tror jeg han får langt flere poeng enn Nannskog.

 

Eneste som teller i tilleg til børsen er gulle og røde kort.

 

jeg trur du vet det, men børsen teller 0. det er karakterene de får hver kamp, under terminliste, men det vet du jo.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...