Gå til innhold

Mount & Blade 0.950 ute.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår ikke hva som var så utyrolig bra med dette spillet. Det er veldig statisk (du har ingen ting å si) og det npcene sa var veldig kjedelig og gjentagende. Trodde dette var et gammelt spill jeg som aldri ble ferdig stilt. Grafikken var jo faktisk ufattelig sug for å være det 21 århundre og combaten var kjedelig etter en stund. Også.. hvordan er det meningen at man skal kunne vinne over de hærene på 50 stk? Hvordan får jeg ubersoldater?

Lenke til kommentar

For det første, jeg har kjøpt spillet, du kan betale med VISA, ikke noe kluss der.

 

Martyr: poenget med spillet er at det er det første spillet jeg har vært borti der det er morsomt å sloss fra hesteryggen.

 

Hvis du skal ta hærer med 50 stk så må du samle deg folk selv. En kompis av meg hadde samlet med seg 40-50 folk som han hadde levelet til max, alle sammen mounted. Det kjører lett over hærer på 50 vanlige folk...

 

Du må ha charisma og leadership og reputation for å få med deg mange folk. De to første får du ved leveling, mens reputation er noe du kan få når du joiner en faction/for å joine en faction.

 

Spillet er i tillegg rimelig skill-basert i slossingen. En kompis av meg slår AI-en på det vanskligste, mens jeg ikke har sjans. Levelingen hjelper, men har ikke alt å si.

Lenke til kommentar

Martyr: Angående combat, er dette blant de bedre (etter min mening), det er ufattelig gøy å ri bortover på hesteryggen med sverdet parat og hugge ned en stakkar, og også tøft og engasjerende å spille duell på bakken, da du må blokkere på riktige steder osv, og det er ikke mulig å bomme med mindre det er din feil, eller motstanderen bruker skjold. Her må du jobbe for penga, du kan ikke ha en hånd på musa og den andre i buksa.

 

Hvordan man slår Hærer på 50stk? Har du bare prøvd trial? Hvis du kjøper spillet og spiller litt, skjønner du raskt at 50 ikke er all verden. på Taleworlds forum i topicen "You'r biggest army ever" er det noen som rister på hodet og syns 50 er kjempelite, mens150 begynner å bli bedre. Hærer på over 200 er absolutt ikke umulig (har ikke gjort dette selv [enda] men mange på Taleworlds har gjort det). Ang. "übersoldater" finner du heroes og andre sterke mercenary på Taverns, som er de to sterkeste typene soldater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...