Gå til innhold

Mest undervurderte spillere i Premier League


gaamst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt utrolig at Blackburn har fått beholdt Friedel alle disse åra. Ellers synest jeg at Carrick og Babel er undervurdert.

 

Hvordan er Babel undervurdert?

 

Jeg synest scouserene har vert betydelig farligere offangsivt med Babel enn uten han så jeg synest han hadde fortjent mye mere spilletid.

Lenke til kommentar

Men kommer ann på hva du mener med undervurderte spillere? Jeg har tatt utgangspunkt med folk som ikke spiller fast på laget sitt. (med noen få unntak)

 

Lennon

Walcott

Bendtner

Nasri

Jo

Defoe

Fabianski

Traore

Vela

Bouma

Young

Warnock

Nolan

Bridge

Schmeichel

Park

Aliadiere

Endret av Justin_Sane
Lenke til kommentar

Nasri er 21 år, og har nettopp blitt hentet inn av Arsenal for 130 millioner. Hvordan kan du si at han er undervurdert? Forklar meg det Det samme gjelder forsåvidt for Jo også, som vel ble hentet for 180 millioner av City.

 

Det er en stor forskjell på et talent som blir matchet lett, og en undervurdert spiller.

Lenke til kommentar

Men kommer ann på hva du mener med undervurderte spillere? Jeg har tatt utgangspunkt med folk som ikke spiller fast på laget sitt. (med noen få unntak)

 

Lennon

Walcott

Bendtner

Nasri

Jo

Defoe

Fabianski

Traore

Vela

Bouma

Young

Warnock

Nolan

Bridge

Schmeichel

Park

Aliadiere

 

 

Som GBD sier, så har både Nasri, Jo og Vela nettopp ankommet PL. Jô er den eneste av de nevnte som har spilt for City (1 trenings kamp). Nasri er ikke undervurdert eller overvurdert. Hvis han er noe, så mener jeg overvurdert ettersom han blir kalt som den nye Zidane stadig vekk. De tre nevnte har ikke spilt i PL.

 

Lennon kan ikke være undervurdert, det samme med Aliadiere. Han har spilt dårlig for Boro.

 

Schmeichel, Vela, Nasri og Bendtner er talenter som blir matchet lett og stødig. Unntaket kan være Nasri som har vært ganske fast for Marseille før overgangen til Arse.

Lenke til kommentar

Joa, jeg ser poengene til Rexacurz og GBD, altså om de nyinnkjøpte spillerne. Er ikke enig om dere drar Vela, utenom at han akkurat har kommet til PL. Tipper de fleste undervurderer han. Resten står jeg fast med om ingen andre kommer med noen gode poenger.

 

Når det kommer til Alex i Chelsea så er vel han er av de største forsvars stjerne i England, så jeg kan ikke kalle han undervudert :)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig har jeg sett Sheva i Milan, men du kan ikke ta frem fortiden hans nå. Han er jo forsatt en legende i San Siro.

 

Ang. Pizzaro. Hans storhets tid var i ca. 2003-2005. I 2003 var han nøkkelspilleren til Bayern's "The Double". Etter dette begynte formen å svikte. Er en grunn for at han gikk til Chelsea gratis. Han var ødelagt da han kom til Chelsea. Ikke at jeg forsvarer Chelsea, men du burde vite før du snakker bullshit.

Lenke til kommentar
Enig med Rexacurz, han har dabbet av. Men om jeg ikke tar helt feil, så har han hatt endel skader iløpet av den tiden. :)

Det gjør ham fremdeles ikke undervurdert!

 

At Alex er en av de største forsvarsstjernene i England har jeg vanskelig for å skjønne. Han spiller ikke en gang fast på klubblaget sitt. Når Terry og Carvalho er skadefrie er de bankers på stopperplassene, og Alex er andrevalg bak den som eventuelt blir skadd. Han og Ben-Haim hadde en rekke fine kamper i midtforsvaret, og når jeg er inne på Alex har han en rimelig sinnsvak skuddfot til å være en spiller i en defensiv posisjon, men å kalle ham en av de største forsvarsstjernene i England blir feil. Kan nevne i fleng av de som er bedre. Hele forsvarsrekken til United og Arsenal, for eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...