Eksempel Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) Hei. = ) Er det noen her som vet hvordan man taster inn koder til Grand Theft Auto IV? Endret 3. mai 2008 av Eksempel
Eksempel Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 På mobilen Jeg prøver, men det er jo ingen plass å skrive tall...
Eksempel Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 Trykk opp på D-paden 2 ganger. Jeg klarer enda ikke å trykke inn tall. Når jeg trykker på opp, så kommer mobilen fram. Det står "Multiplayer" på den. Hvis jeg trykker opp en gang til, så lager den en liten pipelyd, men ingenting annet skjer.
BaronSlask Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Trykk opp på D-paden 2 ganger. Jeg klarer enda ikke å trykke inn tall. Når jeg trykker på opp, så kommer mobilen fram. Det står "Multiplayer" på den. Hvis jeg trykker opp en gang til, så lager den en liten pipelyd, men ingenting annet skjer. For at det skal stå multiplayer må du trykke X på PS3 (tilsvarende for Xbox) først. Du skal ganske enkelt trykke pila opp 2 ganger rett etter hverandre. Da vil du ha muligheten til å taste inn de talla du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå