Gå til innhold

DINE Grand Theft Auto IV-opplevelser

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her kan du fortelle om spesielle øyeblikk i Grand Theft Auto IV, eller bare snakke om Grand Theft Auto IV generelt !

Endret av gnaling94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det nytter ikke å skrive at du skal spoile noe, øynene leser videre uansett!

Takk skal du ha for å ødelegge for oss som ikke har kommer så langt! :nei:

Skrevet

Kjørte over en bru de holdt på å bygge(husker ikke hva den het) i vært fall så var ikke brua ferdig bygd på midten så jeg måtte hoppe over med bilen (det var ikke egentlig noe hopp der) Bilen kom seg akkurat ikke over med krasja på kanten av den ene enden av brua mens Niko fløy ut for vindu og klarte å komme seg over :p

Skrevet (endret)
Kjørte over en bru de holdt på å bygge(husker ikke hva den het) i vært fall så var ikke brua ferdig bygd på midten så jeg måtte hoppe over med bilen (det var ikke egentlig noe hopp der) Bilen kom seg akkurat ikke over med krasja på kanten av den ene enden av brua mens Niko fløy ut for vindu og klarte å komme seg over :p

Den broen kom jeg over (kjørte forbi den). Tok ikke sjansen :p

Endret av Janerikn
Skrevet

Lite tips: Velg "svar nå" istedenfor hurtigsvar, trykk på "Sett inn spesialelement" og velg SPOILER. Blir sånn som dette:

på 50% skjer bla bla bla

Skrevet

Fetaste jeg noengang har opplevt i Gta IV er

det bank ranet med de irene. Fy faen å jeg hadde puls på 250 når jeg kom meg til T-Banen, også med EN BAR MED HEALTH igjen. Utrolig nok klarte jeg å beine som faen opp og få tak i en bil. Også masse om og men med å bli kvitt snuten. Men utrolig kult oppdrag.

Videre var det jævlig kult å ta Infernusen og hoppe over den brua som ikke var ferdig.

Skrevet
Her kan du fortelle om spesielle øyeblikk i Grand Theft Auto IV, eller bare snakke om Grand Theft Auto IV generelt !

Vi har en off-topic tråd om GTA4:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=785236

Dersom du selv ikke har noe å bidre med selv, og heller ikke oppfordrer til noen begrunnelse for diskusjon, ser jeg ikke poenget i opprette en tråd.

Stenges

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...