morgan_kane Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 hei hvordan blir det med multiplayer i gta 4 hvis man ikke spiller over nett? kan man gjøre oppdrag ilamme andre?
Ferchie Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 tror ikke det er LAN game på det engang. Bare online.
morgan_kane Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 huff... så det går ikke å spille med to stikker som på gta sa?
Grievdus Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 en kamerat av meg sier han har gjort det på xbox 360
Ferchie Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Tviler sterkt på at SOny og microsoft noen gang kommer til å ha et slikt samarbeid.
chberge Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Multiplayer pver Xbox Live fungerer strålende. Som nevnt over er det ikke muligheter for Lan på det. Jeg har hørt at coop missions over live skal virke, men det har jeg ikke prøvd...
Cheese_king Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 trudde det stod bak på coveret at det var mulig med 2 player. dvs 2 stikker ikke over Live
morgan_kane Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 (endret) trudde det stod bak på coveret at det var mulig med 2 player. dvs 2 stikker ikke over Live håper det. for store deler av moroa er å spille med andre hjemme i stua. EDIT: kan noen bekrefte dette med bilde av coveret? Endret 5. mai 2008 av morgan_kane
TCi Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Å spille to stk. i GTA på samme maskin er ikke mulig. Da ville spillet måtte rendre verdenen to ganger, noe som vil kappe bilderaten i to. Man må ha to maskiner for å spille co-op.
Bebeluv Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Fungerer Co-op i det heletatt? Jeg har ikke sett noe, bare noen oppdrag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå