Hammertime Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Et lite tips. Etter du har skutt Goldberg, skyt ruta til venstre bak han og hopp ut, ta bilen som står parkert og kjør. Da sparer du litt tid. Hehe, det skulle jeg ha visst før jeg gjorde oppdraget. Jobbet meg helt ned og hadde fire stjerner da jeg til slutt greide å komme meg ut. Greide dog å riste de av meg, så det gikk fint allikevel. Det beste er å bare stikke han med en kniv, fikk ikke noen stjerner jeg da, spaserte bare rett ut av kontoret
Novocaine Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Et lite tips. Etter du har skutt Goldberg, skyt ruta til venstre bak han og hopp ut, ta bilen som står parkert og kjør. Da sparer du litt tid. Hehe, det skulle jeg ha visst før jeg gjorde oppdraget. Jobbet meg helt ned og hadde fire stjerner da jeg til slutt greide å komme meg ut. Greide dog å riste de av meg, så det gikk fint allikevel. Det beste er å bare stikke han med en kniv, fikk ikke noen stjerner jeg da, spaserte bare rett ut av kontoret Det var jo planen min, bare at jeg banket han opp med nevene. Crime-detectoren til assistenten gikk av likevel og hun kom løpende inn: "STOP RIGHT THERE YOU CRIMINAL SCUM!".
TCi Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Anbefaler deg å kjøpe den svarte dressen som henger til høyre på et stativ når du kommer inn i butikken. Nærmest kassen der mellom veggstativet og det neste henger en svart dress med slips. Kjøp den og de svarte dresskoene så burde det gå an å slippe inn på intervjuet. Det var ihvertfall det jeg hadde på på begge de dressoppdragene. Jeg har gjort dette nå (samme med flere andre dresser. Kommer ennå ikke inn. ta av deg brillene! Seriøst? Får prøve det. Latterlig om det går.
Selvin Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Så tror jeg også at du må ha våpen, det er ikke mulig uten tror jeg faktisk...
Selvin Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Du, dette er GTA. Selvsagt har jeg våpen. Det var bare et tilfelle her med samme oppdraget, og han hadde ikke våpen
JohndoeMAKT Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Syv poster er slettet for lite konstruktiv posting under retningslinje #1. Reaksjon på moderering skjer på PM og ikke i tråden.
BaronSlask Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Det som irriterte meg litt med dresskjøpet, var at jeg mista den opprinnelig adidas-lignende buksa som Niko hadde fra før av. Spillet sletta den da jeg fikk dress. Syns det var synd, da jeg syns den joggebuksa var kul.
Eremal Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Det som irriterte meg litt med dresskjøpet, var at jeg mista den opprinnelig adidas-lignende buksa som Niko hadde fra før av. Spillet sletta den da jeg fikk dress. Syns det var synd, da jeg syns den joggebuksa var kul. Du kan sikkert kjøpe ny i russersjappa
BaronSlask Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Det som irriterte meg litt med dresskjøpet, var at jeg mista den opprinnelig adidas-lignende buksa som Niko hadde fra før av. Spillet sletta den da jeg fikk dress. Syns det var synd, da jeg syns den joggebuksa var kul. Du kan sikkert kjøpe ny i russersjappa Har gjort det, men den forsvinner igjen neste gang jeg tar på dressen. "You don't own any more pants" står det. Samtidig står det "You already own this" eller noe lignende når jeg ser på buksa i russersjappa. Kjip big.
TCi Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Fikk endelig klart oppdraget nå. Måtte ta av meg brillene. Snakk om latterlig
Matias9 Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Fikk endelig klart oppdraget nå. Måtte ta av meg brillene. Snakk om latterlig Det er vel ingen som sitter på jobbintervju med solbriller på! Psn: toreandreflo Kids ikke add Endret 5. mai 2008 av Matias9
Bebeluv Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Fikk endelig klart oppdraget nå. Måtte ta av meg brillene. Snakk om latterlig Det er vel ingen som sitter på jobbintervju med solbriller på! Psn: toreandreflo Kids ikke add Nummen.. Ta det over pm da.
Zapticon Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Det dei fleste gløymer er nok å kjøpe dressko i tillegg til sjølve dressen. Kan ikkje koma i joggesko på jobbintervju veit du!
Hjelmn Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Det som irriterte meg litt med dresskjøpet, var at jeg mista den opprinnelig adidas-lignende buksa som Niko hadde fra før av. Spillet sletta den da jeg fikk dress. Syns det var synd, da jeg syns den joggebuksa var kul. Du kan sikkert kjøpe ny i russersjappa Har gjort det, men den forsvinner igjen neste gang jeg tar på dressen. "You don't own any more pants" står det. Samtidig står det "You already own this" eller noe lignende når jeg ser på buksa i russersjappa. Kjip big. Ehm, du vet du kan skifte klær i "hjemmet" ditt? Der har du alle klærne du har hatt og kjøpt tidligere
Kiruk Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Psn: toreandreflo Kids ikke add Og akkurat det fikk meg til å tenke at du er et selv Men nok off-topic. Hadde selv problemer med dressen, kjøpte først en til $2000 før jeg fant ut at jeg måtte ha en med slips.
DHM Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Bare for en konkluderende post her til alle som lurer: Man må kjøpe en KOMPLETT DRESS, dress-sko som man finner i samme butikk, man kan ikke bruke solbriller og til det oppdraget trenger man våpen.
Ferchie Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Skjønner egentlig ikke hvordan dere kunne misforstå det oppdraget.. De sier jo ''You need a dress with a tie, nice shoes, the whole sharade'' .. uansett, likte det tipset med å hoppe ut vinduet.. Jeg brukte 2 forsøk og masse energi på å komme meg ut på den vanlige måten!
Tommx Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 har et lite problem på dette oppdraget, jeg finner ikke ut hvor interviewet er noen som kan hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå