Gå til innhold

[Løst]Lyden i headsetet erstatter mikrofon


Anbefalte innlegg

Først og fremst; Datan har stått ubrukt, ingen har vært nær den, den har ikke vært startet siden sist alt fungerte.

F.eks på vt. Jeg trykker knappen inn for å snakke, men den lyden som kommer ut er det som er i headsetet. Så om jeg hører på musikk og holder knappen inne, så hører de andre musikken med litt ekstra trøkk og skurr. Dette skjer i alt, om det er på Ventrilo, Teamspeak eller msn osv.

Jeg har testet fler typer mikrofoner, så det har ikke noe med min mic å gjøre.

 

Er det lydkortet som har tatt kvelden eller er det bare noe instillinger på maskinen?

Endret av Jompa.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det slik at dette ikke bare skjer i Ventrilo, men også alle andre program hvor mikrofonen kan brukes. Om jeg skal ta opp lyd i windows, snakke på Ventrilo eller Teamspeak, sende stemmeklipp i msn osv, har ingenting å si, det skjer overalt. Synes selv det var rart, men om det er instillingene mine burde vel det være et sted på maskinen og ikke i Ventrlio. Det kan jo være lydkortet også.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Nå har jeg fått det samme problemet igjen. Klarte å fikse det på en måte sist, men husker ikke hvordan. Husker ikke om jeg gjorde noe i det hele tatt. Kanskje det bare fiksa seg selv. Men som sagt har jeg fått problemet igjen. Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...