Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det mulig å lage en radiokanal med din egen musikk? Tenker noe lignende GTA hadde (har?). Legger liksom musikkfilene inn på en mappe og så kan du velge det som en "radiokanal" inne i spillet.

Hvorfor vil du det? Musikken passer jo perfekt. :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns at de lagde alt for lite radio med Three Dog, jeg pleier vanligvis å høre på det, men jeg begynner å bli litt lei av å høre at Three Dog sier det samme hele tida.

• Liker 1
Skrevet

Noe som også irriterer med Three dog er at han tidvis prater om ting du ikke har gjort enda, etter man har installert feks Broken Steel.

Skrevet

Noen som vet hvorfor jeg ikke kan save uten om quicksave? når jeg tryker save, så står det saving men det blir ikke savet, autosave fungerer heller ikke...

Skrevet

Det problemet mener jeg å ha hatt i Oblivion. Jeg lurer på om jeg ikke løste det ved å lagre over en av de eldre filene. Du kan jo også sjekke om du har nok harddiskplass, slette noen eldre saves som du ikke trenger, osv.

Skrevet (endret)

Etter jeg reformaterte windows har fallout 3 begynt å kræsje (ikke CTD) men et ''freeze''etter få minutter med spilling. Noen idè om hva man kan gjøre?

Endret av Mushrooms

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...