MRN Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Jeg likte veldig godt å spille Paladin i WoW. Jeg har fått inntrykket av at Dark Templar er den klassen som ligner mest på Paladin. (Stemmer det?) Er det noen som har laget en sånn grei oversikt over klassene?
maanemann Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Jeg likte veldig godt å spille Paladin i WoW. Jeg har fått inntrykket av at Dark Templar er den klassen som ligner mest på Paladin. (Stemmer det?) Er det noen som har laget en sånn grei oversikt over klassene? Ja det finnes et eller sannet sted på offisielle forumet. retribution Paladin i AoC = Conqueror (en offensiv paladin kan man si. WoW hadde mer defensive paladiner) Ellers så er vel Dark Templar en mørk/ond Paladin. Paladin (som i WoW) er jo egentlig bare god.
DNA Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Vel du kan ikke kontrolere heals så mye som en Dark Templar, men de er vel kanskje bittelitt like. Selv synes jeg Bear shamans er nerme i spillestilen siden de er en melee healer hvis du ser bort ifra at de ikke er holy men nature med egentlig fler HoT's og instant heals enn casting heals som paladins i WoW har. Men ellers så kan man sammenligne dem.
Crowly Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Disse to artiklene kan være greit å lese igjennom Age of Conan: Class Warfare -- Part One The Soldier and Priest archetypes explored. Age of Conan: Class Warfare -- Part 2 The Rogue and Mage archetypes explored.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå