Gå til innhold

Alderen på dere som skal kjøpe og spille AoC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bare jeg slipper unger i min guild så er jeg fornøyd :)

Merkes det^^

Btw: (Ich= Ik, en eller annen plass i tyskland, skikkelig fæl dialekt. Source: Tysklærern min^^

Berlinere sier Ik.

Endret av Lubben
Skrevet (endret)

Er 17 selv...

men.. jeg håper jeg kan slippe 1: mindreårige med engelskproblemer 2:vansker med og lære seg classen/ebayers og 3: umoden oppførsel.

Grunner:

1: Skal du først og fremst kommunisere via personen, burde den jo kunne engelsk. Ellers blir han stående og evt spamme "???? ai donnt now enlis!" f.eks, er personen fra et annet land og ikke er veldig flink er han unnskyldt, men spillet er satt til 18+ for en grunn (blant annet av mange grunner, denne)

2:Her har jeg opplevd mye morsomt (bl.a fra WoW) da snakker jeg om healers og tanks. 13 åringer som knapt kan å bruke da evt 'taunt' og 'flash heal' og joiner groupen som dps speccs (la oss si Shadowpriests / tanks med MS Specc)

3: Frekke kids som prøver og lære DEG classen din, hvis du f.eks ikke helt payer attention og kanskje prøvde på ditt sterkeste og hjelpe til, men kanskje pullen ble for stor og at det da i det tilfellet var HANS feil. Ergo: Whipe = Progress, det burde de lære seg.

Men jeg skal ikke dra alle under en kam her, Mange 13-14 åringer er faktisk ganske flinke. Bedre enn andre 'eldre' players.

yet again: skal ikke si så mye, siden jeg egentlig ikke er veldig gammel selv, men jeg har opplevd opp igjennom tiden da jeg spilte WoW, ja jeg var noob en gang i tiden jeg og, men jeg hadde definitivt lært meg classen oppi lvl 30+

håper 18+ og "Rated M for Mature" virkelig betyr noe.. men for all del, kom og spill alle sammen hvis du da kan prøve og oppføre deg modent :p

Endret av omglolwtfisthis
Skrevet
Er 17 selv...

men.. jeg håper jeg kan slippe 1: mindreårige med engelskproblemer 2:vansker med og lære seg classen/ebayers og 3: umoden oppførsel.

Grunner:

1: Skal du først og fremst kommunisere via personen, burde den jo kunne engelsk. Ellers blir han stående og evt spamme "???? ai donnt now enlis!" f.eks, er personen fra et annet land og ikke er veldig flink er han unnskyldt, men spillet er satt til 18+ for en grunn (blant annet av mange grunner, denne)

2:Her har jeg opplevd mye morsomt (bl.a fra WoW) da snakker jeg om healers og tanks. 13 åringer som knapt kan å bruke da evt 'taunt' og 'flash heal' og joiner groupen som dps speccs (la oss si Shadowpriests / tanks med MS Specc)

3: Frekke kids som prøver og lære DEG classen din, hvis du f.eks ikke helt payer attention og kanskje prøvde på ditt sterkeste og hjelpe til, men kanskje pullen ble for stor og at det da i det tilfellet var HANS feil. Ergo: Whipe = Progress, det burde de lære seg.

Men jeg skal ikke dra alle under en kam her, Mange 13-14 åringer er faktisk ganske flinke. Bedre enn andre 'eldre' players.

yet again: skal ikke si så mye, siden jeg egentlig ikke er veldig gammel selv, men jeg har opplevd opp igjennom tiden da jeg spilte WoW, ja jeg var noob en gang i tiden jeg og, men jeg hadde definitivt lært meg classen oppi lvl 30+

håper 18+ og "Rated M for Mature" virkelig betyr noe.. men for all del, kom og spill alle sammen hvis du da kan prøve og oppføre deg modent :p

Fint innlegg, syntes det er bra du ser at ikke alle vi "fjortisser" er drit unger.

skal ikke oppføre meg mer voksent, er jo en kid, må få lov å være det.

men opfører meg sånn at folk ikke kan "se" at jeg er under 18.

Skrevet (endret)
Ik bin 13. Collectors edition er det visst også.
Er 17 selv. Antar jeg er kjempe kul, som spiller spill med 18+ aldersgrense. Fuck yeaaaah!

Hæ..?

Endret av Fev4ng
Gjest medlem-105082
Skrevet

Oppfører seg hvert fall ikke noe eldre.

Skrevet

Jeg gir egentlig blanke i om de som spiller er 12 eller 60. Så lenge de oppfører seg greit er det ikke noe problem. Hadde alt fra en gutt på 11 til en pensjonert politimann på 56 i wow-guildet mitt, alle var greie folk.

Det eneste jeg kommer til å reagere på er folk som sier ting som "omfg! n00b!" osv på chatten. Sånt viser jo mye mer om den mentale alderen til spilleren. Har hatt noen slike i guildet også, og de overlevde ikke lenge.

Skrevet

Altså, det er ett fett for meg og. Jeg bare kommenterte at han først sa han var 13, for så å si på neste side at han var 17 :p. Og etter det har det bare vært andre som har kommentert innlegget mitt.

Skrevet
Fordi han først utga seg for å være 13. (På forrige side i denne tråden).

Sikkert et litt mislykket forsøk på å være morsom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...