Gå til innhold

Alderen på dere som skal kjøpe og spille AoC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fekk 40 på testen...so eg har visst blitt litt yngre, mentalt sett. Sist eg tok ein slik test, som kanskje var for 5 års tid sidan, fekk eg 41.

 

Tok forøvrig og fylte inn testen tre gongar til. Først som eg innbilte meg eit umodent barn ville svare, fekk då "under 11". Deretter fyllte eg inn med det eg ser på som idiotsvara, fekk då 15. Til slutt tok eg det eg rekna med eit intelligent barn kunne komme til å svare, og fekk 22 (so gratulerar, Glaurung).

 

Testen er grei nok, den, og den kan sannsynlegvis gi ein liten indikator om modenheit. Men ikkje meir enn det. Ein normal 13-åring er ikkje mentalt vaksen, uansett kva han måtte få på ein slik test. Ein moden 13-åring vil antaklegvis vere klar over dette.

 

Kay

Lenke til kommentar

Er 16, blir 17 i Desember.

 

Edit: På den "Testen" ble jeg 22 år. Men jeg synes ikke den kan bli tatt seriøst. Det er altfor få svar alternativ og for få spørsmål, mangler også muligheten til å krysse av på flere svar alternativer på for eksempel TV Program.

Endret av carlgutt
Lenke til kommentar

På tide å ta frem fruktchampagnen og kamferdropsene nå, ja.

 

Men ærlig talt, er dere under atten år så er det like greit å ikke si det. Uansett hvor modne dere måtte være vil dere bare bli stigmatisert på en eller annen måte allikevel.

Lenke til kommentar
På tide å ta frem fruktchampagnen og kamferdropsene nå, ja.

 

Men ærlig talt, er dere under atten år så er det like greit å ikke si det. Uansett hvor modne dere måtte være vil dere bare bli stigmatisert på en eller annen måte allikevel.

 

Det er ikke alle under 18 som higer etter å være modne. Jeg skal ikke spille AoC for å føle meg tøff siden det er et spill med 18+ aldersgrense. Jeg driter egentlig litt i om dere synes jeg er moden eller ikke, jeg skal uansett spille og nyte det.

Lenke til kommentar

Jeg er 19.

 

Møter jeg noen småunger som springer rundt å maser / spammer i ett sett om å få penger eller hjelp til instancer kommer jeg personlig til å oppsøke vedkommende. Pokker eg hater WoW unga som gjør det.

 

Men ellers er jeg en rolig kar :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...