Gå til innhold

Hva gjør du mens du venter på aoc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv så har jeg kjøpt assassins creed og tenkte å spille gjennom det mens jeg venter på aoc. Ellers er det veldig få spill som egentlig gir meg underholdning, ikke noe som engasjerer meg sånn som f.eks. wow gjorde da jeg begynte å spille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leser mer om AoC, beta leaks, forumet osv og ser noen kule screenshots og videoer. Gjør meg litt klart og leser om det meste :)

Og blir jo beta om 4 dager.

Gjest member-97590
Skrevet

Her blir det GTA IV all the way til AoC kommer!

Gleder meg enormt mye til begge spillene.

Skrevet

Guitar Hero 3 og CoD4. Klarte akkurat 5 stjerner på alle sangen på medium. Storfornøyd. Kommer ikke lenger på hard virker det som... 32 av 42 complete :(

Skrevet

Det er bare å fortsette treninga det! Ikkeno spill som har så god mestringsfølelse som Guitar Hero!

Selv har jeg 5* på alle unntatt 2 på hard nå.. Står fast på siste gruppa på expert.. :)

Skrevet
Det er bare å fortsette treninga det! Ikkeno spill som har så god mestringsfølelse som Guitar Hero!

Selv har jeg 5* på alle unntatt 2 på hard nå.. Står fast på siste gruppa på expert.. :)

Spiller css og g-mod, litt lotro også

Skrevet

Forbreder meg faktisk teoretisk på spillet i mens jeg venter på det. Liker å være så kunnskapsrik som overhodet mulig før en spillutgivelse jeg virkelig ser fram til.

Er vel også fare for GTA4 før AoC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...