CrazyTeddy Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 hei, jeg har rota fram en gammel klassiker; Age of Empires 2. Installerte og begynte å spille en game. Etter noen minutter frøs det i ca 10 sec så kunne jeg spille videre igjen. LItt senere skjedde det samme igjen men denne gangen gikk det ikke ann å gjøre noe! Måtte re-starte PC-en. har googla litt rundt å sett noen med samme problem i XP og andre som kan kjøre det. er det noen som vet hvordan jeg kan få spilt det igjen?
Crazy_Man Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 prøv å kjør det i kompatilitetsmodus for Windows 98 Høyreklikk på exe fila til Aoe også gå inn på egenskaper--->kompatibilitet-->"kjør dette programmet i kompatibilitetmodus for" også setter på windows 98
CrazyTeddy Skrevet 26. april 2008 Forfatter Skrevet 26. april 2008 takk for svar. Gjorde som du sa, men det samme skjedde? :S
CrazyTeddy Skrevet 26. april 2008 Forfatter Skrevet 26. april 2008 har installert Age of Empires 2 v2.0a Patch, men har ikke merket noen forskjell.
CrazyTeddy Skrevet 26. april 2008 Forfatter Skrevet 26. april 2008 bare en bruker på maskinen, så jeg er Admin. har lest at spillet trenger en eldre teknologi for å kjøre.. men burde ikke dette bli rikig når jeg kjører den som i Win 98?
Hestvik Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 (endret) Prøv denne patchen Age of Empires Prøv også å sette oppløsningen til 800x600 på 16 bt Endret 26. april 2008 av canavasman
CrazyTeddy Skrevet 26. april 2008 Forfatter Skrevet 26. april 2008 (endret) får opp en feilmeldig når jeg prøver å kjøre den som sier " The retail verson of Age of Empires is not installed on this system"? :S satte ned oppløsningen men fant ikke noen instilling om 16 bit Endret 26. april 2008 av CrazyTeddy
Shicca Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Jeg kjøpte denne kongedealen på CDON.com her for leden: Age Of Empires Collectors Edition Inneholder Age of Empires 1 med Exp. pack og Age of Empires II med Exp. pack. Denne funker fint på min XP SP2, uten need for kompatilitetsmodus av noe slag. Sliter du med din AOE, så er 100 kr en liten sum å betale for denne grompakka
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Age of Empires 2 fungerer hos meg også på Windows XP. Jeg har ikke satt det i noe kompatibilitetsmodus, så det er rart du ikke får det til å kjøre. Har du ekte kopi, eller piratekopi?
AndyF Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 også prøvd både AoE 1 og 2 med XP uten problemer eller behov for å bli patchet, komptitabilitetsmods eller noe slikt skit at all
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå