Moonshield Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Vel, noen ganger når jeg spiller og har på omså bare _litt_ terrain distance, plutselig ser jeg igjennom bakken og alt lagger som faen, hvorfor? Dette fjernes ikke med mindre jeg tar terrain distance _helt_ ned. Noe annet som kan skje er at skjermen begynner å blinke, det skjer noen ganger veldig kort. Men så plutselig låser alt seg og skjermen blinker svart og hvit, da må PC-en restartes. Noe annet som (ja, det er en ting til) skjer er at jeg kan 'switche' ut av WoW (alt + tab), så og si "tabbe" ut av WoW, så er alt grønnt og elendig oppløsning med laveste fargemulighet... So I ask both myself and thou forum-users... WHY?! -.- Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Pga. Skjerm-kortet ditt suger samme som mitt Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Dette har da aldri skjedd før 1-2 uker siden. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Kan høres ut som det er noe molefonket med skjermkortet ditt ettersom det går så grasalt inn på glitcher i grafikksystemet. Tror du skal forsøke å investere i et nytt, om det er et nytt kort vil jeg klaget på det. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Ah ok, kan være skjermkortet ja, synger på et av sine siste vers. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jepp... samme som mitt Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Prøvd foresten andre spill og ser om du får samme glitcher? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Skjer ikke i Hitman afaik. Kan teste å spille det i noen timer. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Last ned dette progget, Installer det, bruk det og enjoy det Fiksa PC-en min fra og fucke seg sånn til og ikke gjøre det. i tilleg fikk jeg opp FPS'en min med 10 ca. og latecyen ligger fopr det meste på 0-10 før var den på 5-20 http://www.curse.com/downloads/details/10599/ Håper det hjalp Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Har lastet ned den, men den har vel ignenting med skjermen å gjøre...? Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jo... Den skifter i registeret og fikser sånn att det ikke blir så høy belastning på sjerm kortet osv. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg har akkurat samme problem som du beskriver. Jeg misstenker at det skjer pga laptopen blir overopphetet elns. Adrian: Det står ingenting om at det fikser på skjerminnstillinger, bare nettversinnstillinger. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Ja! Jeg tror det er det, fordi min pc står jævlig mye Selve PC-en er iskald. <.< Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vel jeg vet att den fikser på skjermen. Fordi det gjorde den her. og den øker jo også fps'en din vettu! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Herregud, den endrer nettverket slik at den sender ut pakker oftere enn før. Har ingenting med skjermkortet å gjøre, Adrian. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Lol jo... -_- merkelig att skjerm kortet mitt takler wow nå, men ikke før -_- Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Lol jo... -_- merkelig att skjerm kortet mitt takler wow nå, men ikke før -_- Det var da en merkelig måte å tenke på. Blir som å stå og rope noe mens det regner, og da tro at det var det du ropte som stoppet regnet om det tilfeldigvis skulle bli opphold. Eller om du sier, "begynner det å regne nå så finnes gud". Og om det da skulle begynne å regne så VET du at gud finnes..Vil du ha flere eksempler? Den addonen har vel fint lite med skjermkortet å gjøre? Til trådstarter: Hvilket skjermkort har du? Sjekket temperaturen på det mens det er under belastning og at du har de nyeste driverne? Endret 27. april 2008 av San_Lopez Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ja vel da, jeg gir meg men det funker fett uns Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Lol jo... -_- merkelig att skjerm kortet mitt takler wow nå, men ikke før -_- Det var da en merkelig måte å tenke på. Blir som å stå og rope noe mens det regner, og da tro at det var det du ropte som stoppet regnet om det tilfeldigvis skulle bli opphold. Eller om du sier, "begynner det å regne nå så finnes gud". Og om det da skulle begynne å regne så VET du at gud finnes..Vil du ha flere eksempler? Den addonen har vel fint lite med skjermkortet å gjøre? Til trådstarter: Hvilket skjermkort har du? Sjekket temperaturen på det mens det er under belastning og at du har de nyeste driverne? Px6200 (TC TDH), noe crap, ich knows. Hvordan skjekker jeg temp på skjermkortet da? Og hvordan kan jeg kjøle det ned? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Du kan sjekke temperaturen med Everest Free Edition (Home Edition?). Hvordan kjøle ned skjermkortet er vel ganske innlysende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå