Gå til innhold

Alvorlig WoW problemer til tider.


Anbefalte innlegg

Vel, noen ganger når jeg spiller og har på omså bare _litt_ terrain distance, plutselig ser jeg igjennom bakken og alt lagger som faen, hvorfor? Dette fjernes ikke med mindre jeg tar terrain distance _helt_ ned. Noe annet som kan skje er at skjermen begynner å blinke, det skjer noen ganger veldig kort. Men så plutselig låser alt seg og skjermen blinker svart og hvit, da må PC-en restartes. Noe annet som (ja, det er en ting til) skjer er at jeg kan 'switche' ut av WoW (alt + tab), så og si "tabbe" ut av WoW, så er alt grønnt og elendig oppløsning med laveste fargemulighet...

 

So I ask both myself and thou forum-users...

 

WHY?! -.-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lol jo... -_- merkelig att skjerm kortet mitt takler wow nå, men ikke før -_-

 

Det var da en merkelig måte å tenke på. Blir som å stå og rope noe mens det regner, og da tro at det var det du ropte som stoppet regnet om det tilfeldigvis skulle bli opphold.

 

Eller om du sier, "begynner det å regne nå så finnes gud". Og om det da skulle begynne å regne så VET du at gud finnes..Vil du ha flere eksempler? :tease:

 

Den addonen har vel fint lite med skjermkortet å gjøre?

 

Til trådstarter: Hvilket skjermkort har du? Sjekket temperaturen på det mens det er under belastning og at du har de nyeste driverne?

Endret av San_Lopez
Lenke til kommentar
Lol jo... -_- merkelig att skjerm kortet mitt takler wow nå, men ikke før -_-

 

Det var da en merkelig måte å tenke på. Blir som å stå og rope noe mens det regner, og da tro at det var det du ropte som stoppet regnet om det tilfeldigvis skulle bli opphold.

 

Eller om du sier, "begynner det å regne nå så finnes gud". Og om det da skulle begynne å regne så VET du at gud finnes..Vil du ha flere eksempler? :tease:

 

Den addonen har vel fint lite med skjermkortet å gjøre?

 

Til trådstarter: Hvilket skjermkort har du? Sjekket temperaturen på det mens det er under belastning og at du har de nyeste driverne?

 

Px6200 (TC TDH), noe crap, ich knows. Hvordan skjekker jeg temp på skjermkortet da? Og hvordan kan jeg kjøle det ned?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...