Co[]V[]bster Skrevet 4. mars 2003 Skrevet 4. mars 2003 Flax (lodd) tippe matte dingsene ruler som musematte!! Prøv en!
CAT-scan Skrevet 4. mars 2003 Skrevet 4. mars 2003 For å være helt ærlig så tror jeg func matten min er bedre
Nidhogg Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 få deg optisk mus så slipper du musematte problemet! Hvordan fikk du tak i en Flaxlodd matte da? stjal du på butikken?
TST Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 få deg optisk mus så slipper du musematte problemet! Hva mener du med det?
FishBone Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 man slipper ikke problemene med optisk mus, men man slipper de største problemene. Som at kula ikke ruller rundt...
Co[]V[]bster Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Skrevet 6. mars 2003 Jeg har optisk mus (intellimouse explorer 3.0) Jeg sier bare at musa glir skikkelig digg på den matta også henger matta fast i bordet som om den var bolta fast..
JoeDohn Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 har aldri kunnet si meg helt enig i det der... synes optisk mus er absolutt best MED musematte, og helt en litt småru en... den fine blå biltema-matta mi er fin... optisk mus uten matte kan jo bli en helsike uten like med masse hopping og skjeling, det er jaffal min erfaring...
Bach Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Hvordan i all verden har du fått tak i en FlaxMatte? Via jobben eller noe? Min favoritt er forøvrig OleBrum fra ClasOhlson.
Uxzuigal Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 har slitt hull i min jeg, lol den er bare 1,5 år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå