Gå til innhold

LG lanserer en hemmelighet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, den telefonen der så nydelig ut! Det eneste jeg reagerer på er kameraet bak som ikke har noen form for beskyttelse? Uansett, håper det kommer oppfølgere som fikser det, blir min neste mobil da :)

Skrevet
plass til minnekort av typen MicroSD.
Nå heter slike kort på over 2GB microSDHC. :)

Det eneste jeg reagerer på er kameraet bak som ikke har noen form for beskyttelse?
Den har nok kameralinse i herdet glass. ;)
Skrevet
nå er vel SE c902 tynnere med 5 mpx og autofokus

C902i har mye børstet metall, blank metall og skinn på dekslene? Nei.

C902i gir ikke et særlig høyt kvalitetsinntrykk.

• 2 uker senere...
Skrevet

Denne telefonen var jo bare LEKKER! Noen som har lest/hørt noe mer om eventuell lanseringsdato og pris?:)

Skrevet
Denne telefonen var jo bare LEKKER! Noen som har lest/hørt noe mer om eventuell lanseringsdato og pris?:)

Jeg blåser i når og pris, dette er min neste telefon! Men alt så langt sier mai.

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)
Da var den bestilt! :D

Fra Cdon eller annet sted? Venter til den blir mer tilgjengelig tror jeg. Gi en liten review når du har fått den.

Endret av STeam6
Skrevet (endret)

Bare å beklage, men etter en revurdering i dag og at jeg trenger telefon asap, går jeg for Nokia N82. selv om denne ser mye mer stilig ut.. :p

Endret av Litavesla
Skrevet

Bestilte i dag jeg. Stod å vippet mlm Samsung U900 Soul eller denne,men valgte LG. Første LG telefonen jeg kjøper :) ...nesten nervøs.... :whistle:

Skrevet

Har også bestilt denne, lurer på når den kommer inn. På CDON sto det 29.05 når jeg bestilte men nå har de endra til 03.06, håper dette er en reell dato og at de bare ikke gjør som alle andre møkkasjapper som skal lure folk til å bestille hos seg ved å sette en dato i nær fremtid som i teorien er helt urimelig for så og forsyve datoen hele tiden videre..

Skrevet

Cdon har satt datoen den er beregnet å komme på lager til 02.06 - å som ovenfor håper jeg også at det er den reelle datoen!! MEN: cdon er jo eneste nettbutikk jeg har funnet sålangt som har den på nettsiden.........

Skrevet

Ja nå blir det spennende!! OM Cdon (har bestilt der) får inn telefonen i morra - eller om man må vente!!! Krysser fingra jeg!!!

Skrevet

Ingen bombe, men fikk mail fra CDON i natt..

Vi vil meddele at en eller flere varer i din bestilling har blitt forsinket. Dessverre kan vi ikke gi deg en eksakt leveransedato, men lover at du skal få dine varer så fort som mulig.

Er en forbanna uting det at de setter en dato som ikke er reell kun for å få kunder til å bestille hos seg. Amentio som blir kåret til billigste webshop her på hardware.no er kanskje de som er verst! Synes HW.no skal ta et oppgjør med dette.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...