Gå til innhold

Forslag til snikskytterspill?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er generelt sett glad i spill hvor man må snike litt rundt (Hitman, Splinter Cell o.l.), men jeg er ekstra glad i snikskytterrifler! Jeg har prøvd Sniper Elite (2005), og det var på mange måter skuffende. Lite innbydene grafikk og omgivelser. Følte ikke at kontrollene var særlig gode heller.

Noen anbefalinger? Det går som sagt med andre "snikespill". Jeg har vært igjennom alt av Hitman og Splinter Cell. Far Cry og Crysis også.

Endret av Skagen
Utbedret emnetittelen.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Marine Sharpshooter 3, selv om det ikke var allverden.

Armed Assault har snikskytter rifler, men er jo et millitærbasert spill.

Stiller meg i lik linje med deg og spør om det samme, det er en sann skarpskytter i meg :)

Skrevet (endret)

Armed Assault er faktisk ikke et så dårlig tips til snikskytterspill. Men det blir i så fall litt mer enn å bare trykke på knapp, spawne en eller annen plass og plaffe vilt rundt seg. I Armed Assault er det jo en svært god mission editor slik at man kan lage ganske omfattende oppdrag. F.eks at du skal ta ut 500 mann fra en fjelltop, eller at du skal snike og infiltrere før du tar ut étt enkelt mål og flykte usett. Og ballistikken i Armed Assault er, i mine øyner, ganske realistisk og utfordrende. Man får også mods til Armed Assault for enda mer realistisk ballistikk, og da er det slik at man må måle avstander og kalibrere kulas fall på veien samt vind, etc.

Endret av Skagen
Skrevet

Rainbow six vegas 2 er ganske snikespill-aktig! Det er veldig artig, og i det spillet er det ikke mulig å komme gjennom ved å plaffe vilt rundt seg!

Det er veldig mye basert på at du må sikte!

Du får også poeng for "headshot", "Long range kill", "Kill from behind" OSV. Med poengene kan du låse opp nye våpen og utstyr. Du kan bruke to hovedvåpen(ja, sniper rifle er med) + pistol og to typer granater, landminer Etc.

Også kan du jo styre to medhjelpere(som blir veldig viktige for deg) rundt omkring! Du kan få de til å gjemme seg bak noe, og skyte på fiender derfra. Du kan få dem til å åpne en dør og distraere motstanderne, mens du går bakveien for å drepe mange! Det er mange valgmuligheter

Jeg annbefaler det ;)

Skrevet (endret)

Enig med Stellis, R6 Vegas 2 er overlegent her. Til og med støtte for 4 spiller COOP. Det er noe helt eget med spillet her hehe. Ekstremt bra animasjoner, realistisk fysikk og skadesystem og knall grafikk (Ihvertfall på PC)

Ingenting som slår å planlegge ett snikangrep med en kamerat via ingame voice, planlegge hvem vi skal ta ut først og hvor vi skal gå. Deretter setter på lyddemperen på sniperen og så plukke systematisk. Dæven steiki beste følelsen ever :D

Endret av Avean
Skrevet

Rainbow Six 3 Raven Shield. Ikke akkurat et snikskytter spill men du har nå tilgang til noen snikskytter rifler også.. Annbefaler ikke Vegas serien. Den suger 100% pikk imotsettning til de tidligere spillene.

Skrevet (endret)

Ikke på noen må skytterspill, men snikmorder i alle fall..

assassins creed heter spillet, vet ikke om det kan være av interesse?

Endret av vargaz
Skrevet

Red Orchestra Ostfront... Dette e et multiplayer spill som har tilfredsstillende single player med bots. Spillet går ikkje kun ut på å snike og snipe, men har to veldig kjente snikskytterrifler med og spillet baserer seg på Tyskland og Russland under 2.vk. I tillegg har spillet veldig realistisk ballistikk og her må du kompensere kulehastighet og "drop" . Sniping i dette spillet e nokså utfordrende og gøy:)

Skrevet (endret)

Red Orchestra anbefales på det varmeste.

Red Orchestra Ostfront... Dette e et multiplayer spill som har tilfredsstillende single player med bots. Spillet går ikkje kun ut på å snike og snipe, men har to veldig kjente snikskytterrifler med og spillet baserer seg på Tyskland og Russland under 2.vk. I tillegg har spillet veldig realistisk ballistikk og her må du kompensere kulehastighet og "drop" . Sniping i dette spillet e nokså utfordrende og gøy:)

Njaaa, enspillerdelen duger vel egentlig ikke til noe særlig mer enn testing av våpen/kjøretøy, og man har tilgang på fire snikskytterrifler, ikke to. :p

(G43, K98, SVT40 og Mosin-Nagant M1891/30)

Endret av Tchernobog
Skrevet
Counter Strike 1.6 og Counter Strike Source. Så bruker du AWMen der :)

Lol sniperene i cs er jo like lett å skyte med som pistol i andre spill. Helt latterlig spør du meg.

Skrevet (endret)

Armed Assault med SightAdjustment (windage+elevation) og NWD ballistics. Det finnes ikke noen mer realistisk sniper simulator enn det.

Lag deg ett range card for å beregne kulebanen:

rangecard_02.jpg

Skal du ha en mer realistisk skarpskyting enn det, må du enten ta jakt-lisensen eller komme inn i forsvaret :!:

sightadjustment_01.jpg

Endret av -sparks-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...