Jokiz Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Fikk ny PC for 2 dager siden. Pcen har 1x 8800 GTS 512MB Quad Core 2.4Ghz Asus Striker 2 Formula 780i SLI 4GB RAM (2x2GB) 2x Samsung Spinpoint 500GB Windows Vista Ultimate 64bit. Så jeg plugget i PCen, innstallerte Vista, innstallerte de nyeste driverene til skjermkort,hovedkort,lydkort osv og innstallerte PC spillene Crysis og Bioshock. Men så oppstår problemene...Jeg prøver å starte spillene og skjermen blir svart, jeg tenker "joda, nå begynner det vel snart." Men nei, den svarte skjermen står der ennå og jeg trykker CTRL-ALT-DELETE. Jeg ser da at spillet "Ikke svarer" og det må lukkes. Noen som aner hva som kan være galt? HJELP MEG!
Crossfire Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 (endret) Har du prøvd andre spill? Har du installert 64bits drivere? Kjørt win update? Installert nyeste directx? Endret 22. april 2008 av Crossfire
oophus_3do Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Jeg pleier alltid å kjøre en eller annen benchmark i starten av en helt ny oppsatt PC for å se om alt er i orden. Gjør det først du.
Green_Monster Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Bioshock må kjøres i DX9 mode om det ikke har kommet en oppdatering til det. Jeg går utifra at begge spill trenger admin rettigheter. Høyre klikk på snarveien og tildel.
TCi Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå