Gå til innhold

Når sender butikkene ut GTAIV?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Likte touchen med Rockstar logoen i bakgrunnen, men rimelig usannsynlig at de har det på brevene sine. Forstyrrende bra scan også. De aller fleste butikkene har ikke fått spillet enda, hvertfall ikke i Norge.

Skrevet
Det er litt under en uke igjen til Grand Theft Auto IV ankommer butikkene, og allerede er det rapporter om at spillet er å laste ned på kjente og ukjente torrent-sider. Det er også noen butikker som har begynt å selge spillet før lanseringen som skjer den 29. april, dette gjelder ikke i Norge, men i utlandet.

Kilde

Skrevet
Å bestille spill fra vgp.ca da spilet har verdensrelease 29april er ikke veldig smart da dem sannsynligvis sender spillet den 29.april

Jeg hadde angra sykt viss jeg hadde bestilt GTA IV fra vgp.ca :p

Gni det inn :no:

Skrevet
Lefdal og elkjøp bør vel sende ut gta spesial utgave i dag vel. Sa ikkje de at den kom til å leveres på release dag?

Tenkte også på det. Noe som uroer meg mer er at de ikke har produktet oppført på hjemmesiden lengere.

Skrevet

Oppdatering:

Gamezone får spillet inn i dag (fredag) likevel, men leverandøren i Norge forbyr alle nettbutikker å sende det ut før mandag (strenge konsekvenser for brudd på utsendelsesfristen). Det vil si at det ikke er noen nettbutikker som kan sende det før mandagen, men alle som har bestilt skal ha det på release-dagen (tirsdag 29.), med mindre Posten er trege.

Har du evt. andre spørsmål kan du sende mail til [email protected]

Mvh,

Gamezone

Skrevet
Oppdatering:

Gamezone får spillet inn i dag (fredag) likevel, men leverandøren i Norge forbyr alle nettbutikker å sende det ut før mandag (strenge konsekvenser for brudd på utsendelsesfristen). Det vil si at det ikke er noen nettbutikker som kan sende det før mandagen, men alle som har bestilt skal ha det på release-dagen (tirsdag 29.), med mindre Posten er trege.

Mvh,

Gamezone

Hva om man jobber et sted hvor de får inn spillet i dag? Strengt forbudt å ta det med seg hjem da også?

Skrevet

"Staff purchases of GTA4 will not be available to staff before 12:00am, Tuesday April 29th 2008"

Bekrefter også at det sirkulerende brevet fra Take Two er fake - ingen har lov å selge det før 29. April.

Mvh,

Gamezone

Skrevet
Oppdatering:

Mvh,

Gamezone

Da burde de sende det ut på det ut nå til meg siden jeg bor så langt nord i landet :ph34r:

Skrevet
Har sendt lefdal spørsmål om kortid det blir sendt. Poster svar når det kommer.

Dette er svaret jeg fikk fra dem for 3 dager siden:

Hei og takk for din henvendelse

Spillene skal bli sendt slik at de er hos kundene på realese datoen. Dette med forebehold av postgangen og eventuell forsinkelse hos leverandør.

Skrevet
Sendte mail til Gamezone og fikk dette svaret:

"Vi sender ut i henhold til Posten sin satser slik at du skal ha det på

release. :)"

Håper å få det på release, men blir litt usikker når andre har fått litt usikre svar.

Hvor bor du i landet? Anyways, hvor er selve lageret til Gamezone da? Ytterst i sør-norge?

Jeg bor i Trondheim. Trur Gamezone har lager i Kristiansand eller noe slikt, dem har i hvertfall butikk der.

Skrevet

Elkjøp pleier å sende ut en mail med tittelen "Bestilling på vei!" når de har sendt pakken, jeg har i allefall fått en slik de to siste gangene jeg har bestilt derfra. Men så langt ingenting i forbindelse med min bestilling av GTA IV Special Edition derfra dessverre, har kun fått den vanlige ordrebekreftelsen.

Sender de spillet på mandag får jeg vel spillet på onsdag tenker jeg, basert på leveringstiden på den forrige pakken de sendte meg. Bor i nærheten av Hamar i tilfelle noen lurte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...