Gå til innhold

Den nye "supersiten"


Anbefalte innlegg

glemte følgende:

 

det er jo litt bortkastet å lage et "alternativ" til hw.no (som sliter litt fra før med å få tak i sponsorer (rett meg hvis jeg tar feil her, hw-folk...)), da hw.no allerede har det noe av bredeste utvalget av info m.m. på norske datasider.

 

Hvorfor ikke høre med hw.no om en mulig avtale. Dere fikser tester o.l. så kan hw.no lansere dem.

 

Hva er det egentlig dere vil med altomdata.no?

 

Som amerikanerne sier: If it ain't broke, don't fix it...

 

ArneM

AKA DigitalOverride

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, ja....

Greit det og...

HW har jo en enorm oppetid, til å være frivillig basert, og de har fått en del kontakter med webshoper for tester o.l.

Så en god webside er jo grei og ha, men kontakt nett'et kommer ikke gratis, ettersom mye informasjon må oppdateres kontinuerlig for at folk regelmessig skal besøke dere, eller hvem i all verden det måtte være.

Uansett, kommer jeg til å bruke de sidene som har best disk. forum, tips & tricks om alt mulig.

 

(Selv tror jeg at dere kommer i et lite klammeri til å begynne med, som han som driver wwwstartsiden.no)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-14 08:26, Cooler skrev:

Ja det er jo ett testoppsett som alle kan se på forsiden så slutt og true med "søksmål" og lign

det er jo for dumt ,men det er vel kanksje folk som jobber her på hardware.no som ikke greier og være objektive og se siden for det den er, nemlig ett godt oppsett med fint design og kanskje en gang i fremtiden ett alternativ til hardware.no sine sider.


hilsen Steve Kollstrøm,


Ja pgressum jeg har jo ikke bedt hardware.no og offentligjøre mitt navn , noe de/du gjorde UTEN min tilatelse så hvem som har forbrutt seg på denne "loven" ja det var nå det da.

ja hardware.no er jo ikke noe testoppsett slik som vår sider og burde virkelig ikke offenligjøre navnene til sine brukere vist de ikke vil de selv ,noe jeg aldri har gitt min tilatelse til :sad:


 

Hvis du ikke vil at navnet ditt skal stå her kan jeg sikkert ta det vekk... Dog skjønner jeg ikke hva som er galt med å henvise til den personen jeg snakker med. Den dagen en må hente inn tillatelse til å bruke navnet til noen på nett (som i dette tilfelle) har det skjedd noe rart...

 

Uansett så ønsker jeg dere, som sagt tidligere, lykke til med siden. Vi kan trenge flere gode datasider her i langet og jeg håper at dere får det til :smile: Jeg gidder ikke å kommentere de andre småsure påstandene dine, men ønsker dere lykke til.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-10 22:32, altomdata skrev:

Her kommer den nye "super" siten om data.

En side som har "forbilder" som hardware.no,itavisen.no og pcworld.no :smile:


altomdata.no


PS altomdata.no virker ikke ennå men det gjør:




sjekk den ut da vel


 

Hei

 

Først vil jeg bare gjøre det klart at jeg ikke liker http://www.hardware.no no mer enn noen andre.. men her er du TOTALT ute på jordet.

 

Det er vel ikke særlig lurt å reklamere for en "konkurerende" side i forumet til http://www.hardware.no.

Skikkelig taktløst kalles det.

I tilleg hadde det kanskje vært lurt å ha en skikkelig side operativ.. med EGET design og gode fargesammensettninger før man skal vise den frem til almenheten.

 

Dette her var en skikkelig bommert av dere.. latterlige folk.

Lenke til kommentar

Jeg foreslår at altomdata.no gjør sitt beste jeg. Det å si at "dere holder ikke ut året engang" blir latterlig.. Regner med de skal drive litt på hobbybasis og ikke tjene millioner på dette akkurat. Så lenge det ikke blir kopiert noe direkte fra andre (HW...? heihei?) så skulle vel alt være helt greit. Ser fram til å få en dataside til på nettet sånn at det kan bli litt konkurranse.

 

Nei.. jeg har ingen verdens ting med altomdata.no å gjøre.

Lenke til kommentar

S][eridan, får det første er designet helt vårt eget,

det er ikke min skjyld att PIIIpower i begynnelsen av denne tråden skjeller oss ut og kaller oss plagiater og beskjylder oss for og ha rippet hele siden , NOE SOM IKKE ER SANT !

Altomdata sine sider er bygd opp fra scrætsj , men vi hentet noen texter fra hardware.no som vi skrev om til tulltexter/eksempler testoppsettet vårt bare får og se hvordan siden ble med med text/nyheter, slik att vi kunne få tilbakemeldinger på hvordan siden så ut,

Ja og jeg ser jo hvike tilbakemeldinger jeg får , men beskjyldninger og tull,

Jeg skrev denne tråden for og spørre om hvordan vår side så ut og få tilbakemeldinger, og IKKE får og bli skjelt ut.

 

Vis noen kaller det plagiat så syntes jeg de har en meget merkelig definisjon av begrepet.

 

Desuten S][eridan er dette ett åpent forum for data og om data , ja forumet heter ALT OM DATA og da tilater jeg meg og ta opp en denne saken da dette gjelder en sak om data og er datarelatert, og skal hardware.no beholde sin objektivitet så har de ett helt avslappet forhold til denne tråden, noe du også burde ha.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-19 18:03, Cooler skrev:

S][eridan, får det første er designet helt vårt eget,

det er ikke min skjyld att PIIIpower i begynnelsen av denne tråden skjeller oss ut og kaller oss plagiater og beskjylder oss for og ha rippet hele siden , NOE SOM IKKE ER SANT !

Altomdata sine sider er bygd opp fra scrætsj , men vi hentet noen texter fra hardware.no som vi skrev om til tulltexter/eksempler testoppsettet vårt bare får og se hvordan siden ble med med text/nyheter, slik att vi kunne få tilbakemeldinger på hvordan siden så ut,

Ja og jeg ser jo hvike tilbakemeldinger jeg får , men beskjyldninger og tull,

Jeg skrev denne tråden for og spørre om hvordan vår side så ut og få tilbakemeldinger, og IKKE får og bli skjelt ut.


Vis noen kaller det plagiat så syntes jeg de har en meget merkelig definisjon av begrepet.


Desuten S][eridan er dette ett åpent forum for data og om data , ja forumet heter ALT OM DATA og da tilater jeg meg og ta opp en denne saken da dette gjelder en sak om data og er datarelatert, og skal hardware.no beholde sin objektivitet så har de ett helt avslappet forhold til denne tråden, noe du også burde ha.




 

Håper dere har råd til å kjøpe en ordbok før dere "offisielt" åpner da :smile:)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du har fattet helt poenget her.... man reklamerer ikke for et produkt hos konkurenten.. er du helt stein dum?

 

Eks:

 

Har du noen gang sett en Ekspert reklame inne på elkjøp?.

 

I dette forumet kan man lufte ideer og spørsmål men ikke reklamere med et quote "supersite" - når det i utgangspunktet er et site som ripper layouten til hw.no og som er mekket i frontpage på 10 minutter.

 

Hadde dere ordlagt dere litt anderledes.. feks: "hva synes dere om denne ideen? "har dette prosjektet en fremtid? "hva kan vi gjøre bedre"?. - så hadde kanskje denne posten blitt litt anderledes.

 

Når du mener at hw.no skal ha et avbalansert forhold til deres side så tror jeg nok de kommer til å ha det, men å reklamere for den i deres eget forum ville gjort meg stein forbanna.

 

Hvor gamle er dere?....

 

 

 

 

 

 

Quote:


On 2002-01-19 18:03, Cooler skrev:

S][eridan, får det første er designet helt vårt eget,

det er ikke min skjyld att PIIIpower i begynnelsen av denne tråden skjeller oss ut og kaller oss plagiater og beskjylder oss for og ha rippet hele siden , NOE SOM IKKE ER SANT !

Altomdata sine sider er bygd opp fra scrætsj , men vi hentet noen texter fra hardware.no som vi skrev om til tulltexter/eksempler testoppsettet vårt bare får og se hvordan siden ble med med text/nyheter, slik att vi kunne få tilbakemeldinger på hvordan siden så ut,

Ja og jeg ser jo hvike tilbakemeldinger jeg får , men beskjyldninger og tull,

Jeg skrev denne tråden for og spørre om hvordan vår side så ut og få tilbakemeldinger, og IKKE får og bli skjelt ut.


Vis noen kaller det plagiat så syntes jeg de har en meget merkelig definisjon av begrepet.


Desuten S][eridan er dette ett åpent forum for data og om data , ja forumet heter ALT OM DATA og da tilater jeg meg og ta opp en denne saken da dette gjelder en sak om data og er datarelatert, og skal hardware.no beholde sin objektivitet så har de ett helt avslappet forhold til denne tråden, noe du også burde ha.




 

[ Denne Melding var redigert av: S][eridan på 2002-01-19 19:37 ]

Lenke til kommentar

Vil berre seia at eg vonar sida blir bra, og eit fint alternativ til hardware.no

 

Spesielt når det gjeld testane er det greit med testar frå forskjellige hald slik at du ikkje berre fangar opp inntrykket til éin person.

 

Til slutt må eg vel få sagt som Guybrush at du bør skaffa deg ei ordbok før sida blir offisielt opna...

 

Keep up the good work!!

(Det gjeld ikkje minst HW.no som eg har hatt mykje gleia av)

Lenke til kommentar

S][eridan jeg tror ikke du har fått med deg poenget med en side som hardware.no når du sier att de er en kommersiell side , noe de IKKE er, men en side for og med brukere/forbrukere lager av ildsjeler og "nerder" med tips og gode råd og med en IKKE kommersiell webbshopevaluering ,og med en prisguide som også IKKE er kommersiell, pluss en bestewebbshopris som heller IKKE er kommersiell .

Og jeg tror ikke alle disse ildsjelene i hardware.no tjener akkurat seg rike på denne siden men de er heller ett gjeng med ivrige data"nerder" som gjør dette for de føler att de har en "missjon" pluss att de for masse god erfaring :smile:

Denne definisjonen er nok den rette definisjonen og vi "nerdene" i altomdata liker også og se på oss selv på denne måten da vi ikke akkurat regner med og tjene noe på dette , men heller er ett gjeng med "ildsjeler" som liker data og som liker og holde på med data på "fritiden"

Så S][eridan slutt med denne overkommersialiseringen , jeg er overbevist om att ingen av oss er noe aksjeselskap , men heller ett gheng med "tullinger" som jobber graits :smile:

Lenke til kommentar

ellerS][eridan vi du kanskje kalle "butikkene "fredspris" webbshop prisen for beste webbshop en ett AS og en kommmersiell side,

vis du skjønner hva jeg mener.

så lær deg og diffrensier/gjøre ulikt/skille mellom

en butikk og en "nobels fredspris organisjasjon"

desuten er jeg en voksen man , sikkert eldre og mere livserfaring en du ,siden du er så irrasjonell att du må bruke alder som unnskjylding for dine argumenter

Lenke til kommentar

Må si at jeg synes altomdata er et godt forsøk, men sida likner litt vel mye på hw.no, til å være en konkurrent. Ser nesten for meg at den i framtida blir en side folk går inn på når severen til hw.no har bada litt (sånn som den gjorde i sommer).

 

Synes også det er en smule drøyt å reklamere for sida på forumet hos hw.no.

 

Men hvis dere for eksemepl legger menyen til venstre - eller høyre på sida, skifter navn på "menynavnene" og kanskje finner på noen egne "seksjoner" selv. Ja, da er sida langt mer attarktiv!

Lenke til kommentar

Quote sosohal

Men hvis dere for eksemepl legger menyen til venstre - eller høyre på sida, skifter navn på "menynavnene" og kanskje finner på noen egne "seksjoner" selv. Ja, da er sida langt mer attarktiv!

_________________________________________________

 

ok vi bytter alle menyene eks

forumet kaller vi farumet :smile:

guider kaller vi gæider

butikker kaller vi batikker

 

Vis du skjønner hva jeg mener med det jeg prøver og si

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...