n4w Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 (endret) Ja nå syntes jeg at vi trengte en tråd for strategispill. Her kan dere diskutere forskjellige spill, taktiker og personlige erfaringer innenfor de forskjellige spillene! Vær snille å ikke dra diskusjonen for langt off topic. Endret 24. april 2008 av n4w
Addan Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Kul tråd. Mitt favoritt-strategispill er nok Age Of Empires III. Rome Total War kommer også høyt opp på lista.
vikingkylling Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 AoEIII platen min bråkte noe sinnsvakt, så etter en stund våget jeg ikke spille det lengre da jeg har opplevd to ganger før at en plate har eksplodert inne i cd-rommen og ødelagt den. Men spillet i seg selv var genialt. Et av de få gangene jeg har kjøpt et spill etter at jeg prøvde en demo.
Kaffeleif Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Må nå si at Age of Empires II er bedre enn III'ern.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Civilisation 2 og AoE 2 er helt klart en av mine klare favoritter ^^
Janerikn Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Rome: Total War og Age of Mythology er nok favoritter her i gården, ja.
Nailer Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 (endret) Favoritt RTS i prioritert rekkefølge. (NB, ikke nødvendigvis fra dårligst til best, men heller sortert etter hvor gøy jeg har hatt det med dem) Warcraft3 Starcraft Dawn of War + expansions C&C 3 Red Alert 2 Sins of a Solar empire Company of Heroes Endret 21. april 2008 av Nailer
n4w Skrevet 22. april 2008 Forfatter Skrevet 22. april 2008 Varierer litt på hva jeg liker Spørs litt på hvor lenge og ofte jeg har spilt spille. Men topp nå er: WC3 Starcraft AoE3 WiC EE I,II og III
Allt í lagi Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Empire Earth og Empires Dawn of the World er mine favoritter. En stund siden jeg har spilt strategi, har vel med at PC-en ikke følger med i tiden.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 (endret) Tilbrakt utrolig mange timer med AoE 2, Rome Total War og Medieval 2 Total War. Geniale spill. Har rundet campaignen på AoE3. Ganske bra men gikk litt lei Endret 22. april 2008 av Gorilla-Gutten
Monkeyboy Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Her er mine favoritter i ingen spesiell rekkefølge: Civilization 3 & 4 Command & Conquer 1 Red Alert 1 & 2 Transport Tycoon X-Com 1 & 2 Må si at jeg foretrekker å ha god tid når jeg spiller strategi. Helst fem-seks timer ledig. Derfor blir det ikke så ofte at jeg spiller det nå for tiden. Har alt for mye ting å gjøre. Men en helg innimellom skjer det.
n4w Skrevet 22. april 2008 Forfatter Skrevet 22. april 2008 Enig at man må ha god tid. Det er ikke en spillsjanger du blir ferdig med på en halvtime. Cheats ødlegger jo også en del av gameplayet. Selvom cheats også er gøy
ole_marius Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 kommer ikke langt uten command and conquer serien
Monkeyboy Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Jeg synes cheats bare blir kjedeligere og kjedeligere. Særlig i strategispill. Mener å huske sist gang jeg brukte cheats var i C&C, sånn at du fikk ION-cannon og airstrike hele tiden. Hadde allerede rundet spillet, så det ødela ikke noe for meg. Menmen, hver sin smak.
n4w Skrevet 22. april 2008 Forfatter Skrevet 22. april 2008 Nei men når du har rundet spillet alt er det jo greit da. Men hvis du bruker cheats for å gjøre det lettere, da er det ikke noe gøy. Spill skal jo ha en viss utfordring hvor spilleren selv skal gå inn å tenke taktisk.
Überadri Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Strategispill er gøy! Men de fra middelalderen og sånn kan være litt kjedelige synes jeg. Noe nytt om Red Alert 3 btw? Så noen fete screens for en stund siden, men det er alt jeg har hørt om det ... A propos cheating; En gang jeg spilte Red Alert 2 online ble jeg plutselig angrepet av en usynlig arme av veteran ("trestjerners") Kirov Airship. Det var ikke så gøy. Poenget med det liksom?
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Jeg har tatt opp noen spill jeg ikke har spilt på nesten 1 år: Warcraft 3: RoC Warcraft 3: TFT Black and White Settlers IV Empire Earth Civilisation 2 Syns det er mest morsomt med Civilisation da , må ikke være full 3D med super grafikk.
n4w Skrevet 22. april 2008 Forfatter Skrevet 22. april 2008 Civilisation har jeg fakitsk ikke prøvd. Er det et greit spill det eller?
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 (endret) Ja, det er konge! Litt vanskelig å sette seg inn i da. Men etter det så er det kjempe moro, det er morsomst sammen med en vennegjeng da. Nå på skolen i fritimene så har det sittet rundt 10-15 stykk å sett på mens, 5-8 stykk har spilt. Legger denne linken til Civilsation 2 i spoiler: Mod fjernet linken fordi den ikke er helt lovlig. Endret 22. april 2008 av KVTL Fjenet piratlink.
ole_marius Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Jeg synes cheats bare blir kjedeligere og kjedeligere. Særlig i strategispill. Mener å huske sist gang jeg brukte cheats var i C&C, sånn at du fikk ION-cannon og airstrike hele tiden. Hadde allerede rundet spillet, så det ødela ikke noe for meg. Menmen, hver sin smak. det er bare noobsene som cheater da, særlig over Internett. så lenge du tar en kamp over nettet er det ikke kjedelig på en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå