flashboy91 Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Hei jeg knakk nøkkelen til min Gilera rcr, jeg har begge delene hva kan jeg gjøre? plz svar.. Hilsen meg.
magnusalex Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Hva du kan gjøre? Svært lite. De kan ikke "sveises sammen" og bli like fin igjen. Gå til forhandler å kjøpe en ny vil nok være det beste valget.
flashboy91 Skrevet 20. april 2008 Forfatter Skrevet 20. april 2008 Hva du kan gjøre? Svært lite. De kan ikke "sveises sammen" og bli like fin igjen. Gå til forhandler å kjøpe en ny vil nok være det beste valget. Hva kan forhander gjøre da? jeg vil ikke ha ny tenningsslås det er så dyrt tror jeg.
morgan_kane Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 hvis du kjøpte gileraen helt ny så trur eg du har fått med et slags nøkkel nummer. det er bare å bestile ny nøkkel da. hvis ikke så kan du jo få en nøkkelsmed til å lage ny nøkkel men da må du ta med begge delene.
flashboy91 Skrevet 20. april 2008 Forfatter Skrevet 20. april 2008 (endret) hvis du kjøpte gileraen helt ny så trur eg du har fått med et slags nøkkel nummer. det er bare å bestile ny nøkkel da. hvis ikke så kan du jo få en nøkkelsmed til å lage ny nøkkel men da må du ta med begge delene. jeg har begge delene og jeg har et nøkkel nummer ja.. Kjøpte gilera ny hos motorport. di kan fikse det di eller? Endret 20. april 2008 av flashboy91
Salt kjeks Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Det kan de sikkert. Men de svarer sikkert bedre enn noen på forumet her kan, så det er bare å spørre dem.
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Hva du kan gjøre? Svært lite. De kan ikke "sveises sammen" og bli like fin igjen. Gå til forhandler å kjøpe en ny vil nok være det beste valget. Hva kan forhander gjøre da? jeg vil ikke ha ny tenningsslås det er så dyrt tror jeg. Det koster å knekke nøkler i tenningslåsen. Hvis du allerede har en nøkkel kan du få kopiert en nøkkel til for ca 50-100 kr. Låsen derimot har jeg ingen tips for. Tror det vil bli dyrt uansett hva du gjør hvis du ikke kjenner noen som kan hjelpe deg.
flashboy91 Skrevet 23. april 2008 Forfatter Skrevet 23. april 2008 Hva du kan gjøre? Svært lite. De kan ikke "sveises sammen" og bli like fin igjen. Gå til forhandler å kjøpe en ny vil nok være det beste valget. Hva kan forhander gjøre da? jeg vil ikke ha ny tenningsslås det er så dyrt tror jeg. Det koster å knekke nøkler i tenningslåsen. Hvis du allerede har en nøkkel kan du få kopiert en nøkkel til for ca 50-100 kr. Låsen derimot har jeg ingen tips for. Tror det vil bli dyrt uansett hva du gjør hvis du ikke kjenner noen som kan hjelpe deg. VAr på motorport for å høre hva jeg kunne gjøre, de sa jeg måtte kjøpte ny tenningslås til 2300 Fy faen!! men i går fant jeg igjen den ene nøkkelen min, heldigvis
magnusalex Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Det var jo flaks. Du knakk ikke nøkkelen i selve tenningslåsen?
flashboy91 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 Det var jo flaks. Du knakk ikke nøkkelen i selve tenningslåsen? Jo den knakk i tenningslåsen men klarte å få tak i tuppen på den, hehe litt av en flaks...
flashboy91 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 Se å få kopiert reservenøkkelen i en fei nå da Det er gjort tokk 2 kopier:P
flashboy91 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Skrevet 6. mai 2008 Hva koster det? Hvem tok du kopiene med? Kosta meg 250 får 2 kopier dro ned på CC i drammen helt vanlig nøkkel sliper butikk:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå