wingeer Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Det er uten tvil verd alt arbeidet. Det lille minuset gjør ingenting! Har ikke fått grillet i år. Har heller ikke grill. Venter til jeg kommer hjem for sommeren. Da blir det grill!
the_last_nick_left Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Tok frem grillen i går. Godt å merke at regenerasjonen av smertenervene virker.. (I starten av grillsesongen gjør det vondt å snu maten med fingrene. Det gjør det ikke mot slutten av sesongen..) Lite tips til grillspyd: Hvis du bruker to pinner ( i samme spyd med ca en cm avstand) blir det mye lettere å snu grillspydene! Og husk å legge dem i vann i en halvtime hvis du bruker trepinner, ellers kan de ta fyr..
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Jeg har veldig lyst til å grille nå
Llandari Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Noen som har begynt å grille allerede i år? Har grilla ute en gang, veldig deilig. Venter på litt mer sol, da. Har vel grilla en 5-6 ganger. Litt for kaldt å sitte ute og ikke har jeg utemøbler heller, så spising foregår inne. Siden jeg har gassgrill, så syns jeg det er mindre arbeid å fyre grillen, og slenge kjøttet på den enn å lage det på komfyren. Dessuten slipper jeg matlukt i resten av leiligheten.
ahpadt Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Noen som har begynt å grille allerede i år? Har grilla ute en gang, veldig deilig. Venter på litt mer sol, da. Har grillet én gang. Diverse pølser og kyllinglår som jeg hadde forhåndsposjert i kraft (slengt på grillen for å få 'grillsmak').
Svar Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Tenkte å informere de av dere som ikke vet det alt, her er ett veldig bra norskt fora for grilling. http://www.grillet.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå