Gå til innhold

Kan jeg sette inn 20 GB på Elite?


Core-1

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg Elite med 120 GB HD, kan jeg ta ut den og sette inn 20 GB?

 

har så mye savefiler der, og den ledningen ringte jeg om men tar vel ganske lang tid

 

hvorfor følger den med løs 120gb og ikke Elite maskin, som skal være flaggskipet?

Endret av Microgekk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, beklager missforståelsen :)

 

Jeg er forsåvidt enig med deg, men kan også forstå MS sitt valg. Sannsynligvis er 90% (ren gjettning fra min side) av Elite-kjøpere ny 360-eiere. MS tjener selvfølgelig noen $ på å ikke legge den med i alle bokser med Elite. Og så sparer de mye plastikk som 90% av kjøperene ikke trenger. Så la oss tenke litt miljøvennlighet mens vi venter på kabelen :)

Lenke til kommentar

Xbox 360 Arcade til 1590kr -Elprice.no

Xbox 360 120GB Harddisk til 1255kr -Meeter.no

Der har du en fullverdig Xbox 360 for ca 2800kr.

 

Her får du med kabel til å overføre alt fra din gamle 20GB HDD til den nye 120GB'en, en trådløs kontroll, et 256MB minnekort, HDMI utgang og 5 Arcade spill. Spør du meg er faktisk dette den beste løsningen når man skal kjøpe 360.

 

En Elite koster mer eller mindre akkurat det samme, men du må vente noen uker på kabel for å overføre filene dine over til den nye harddisken om du har en fra før og det følger ikke med verken minnekort eller 5 Arcade spill.

 

En Xbox 360 Arcade + 120GB Harddisk gir mer for pengene enn en Elite. Om du ikke ha sort farge selvsagt.

Lenke til kommentar
Xbox 360 Arcade til 1590kr -Elprice.no

Xbox 360 120GB Harddisk til 1255kr -Meeter.no

Der har du en fullverdig Xbox 360 for ca 2800kr.

 

Her får du med kabel til å overføre alt fra din gamle 20GB HDD til den nye 120GB'en, en trådløs kontroll, et 256MB minnekort, HDMI utgang og 5 Arcade spill. Spør du meg er faktisk dette den beste løsningen når man skal kjøpe 360.

 

En Elite koster mer eller mindre akkurat det samme, men du må vente noen uker på kabel for å overføre filene dine over til den nye harddisken om du har en fra før og det følger ikke med verken minnekort eller 5 Arcade spill.

 

En Xbox 360 Arcade + 120GB Harddisk gir mer for pengene enn en Elite. Om du ikke ha sort farge selvsagt.

 

 

På arcade får du vel ikke trådløs kontroller og hdmi kabel med? (eller har de begynnt å legge med dette nå?)

Lenke til kommentar
Xbox 360 Arcade til 1590kr -Elprice.no

Xbox 360 120GB Harddisk til 1255kr -Meeter.no

Der har du en fullverdig Xbox 360 for ca 2800kr.

 

Her får du med kabel til å overføre alt fra din gamle 20GB HDD til den nye 120GB'en, en trådløs kontroll, et 256MB minnekort, HDMI utgang og 5 Arcade spill. Spør du meg er faktisk dette den beste løsningen når man skal kjøpe 360.

 

En Elite koster mer eller mindre akkurat det samme, men du må vente noen uker på kabel for å overføre filene dine over til den nye harddisken om du har en fra før og det følger ikke med verken minnekort eller 5 Arcade spill.

 

En Xbox 360 Arcade + 120GB Harddisk gir mer for pengene enn en Elite. Om du ikke ha sort farge selvsagt.

 

 

På arcade får du vel ikke trådløs kontroller og hdmi kabel med? (eller har de begynnt å legge med dette nå?)

 

Trådløs kontroller, men ikke hdmi kabel. Men det får man jo kjøpt for 99kr eller mindre uansett.

 

Og med arcade får man jo da også et 256mb minnekort og 5 arkade spill (og 5 demoer).

 

Så mye lurere å kjøpe arkade og finne en billig harddisk.

Lenke til kommentar
GJør som meg :) Kjøpte bare en ekstra 120 GB HDD kun pga. at kabelen fulgte med der. Så nå ligger det en ubrukt 120 GB HDD i skuffen som aldri kommer til å bli brukt....

 

Penger skal sirkulere:p

 

Går jo an å selge den ubrukte 120GB-en billig til en som trenger den da ... *hint* *hint*

Lenke til kommentar
Ok, beklager missforståelsen :)

 

Jeg er forsåvidt enig med deg, men kan også forstå MS sitt valg. Sannsynligvis er 90% (ren gjettning fra min side) av Elite-kjøpere ny 360-eiere. MS tjener selvfølgelig noen $ på å ikke legge den med i alle bokser med Elite. Og så sparer de mye plastikk som 90% av kjøperene ikke trenger. Så la oss tenke litt miljøvennlighet mens vi venter på kabelen :)

 

 

Heldigvis fikk jeg elite før GTA4 kommer, det andre jeg skulle hatt er guitar hero 3,¨å har egentlig ingenting jeg MÅ overføre nå(god tid) :D

 

kansje jeg bare gjør alt på nytt, blir vel flinkere og

skjønner hva du mener, nye spillere trenger egentlig ikke den ledningen, men kansje smart og sende noen ut til butikker, så kan de som vil ha kan få med en gang :p

Endret av Microgekk
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...