Gå til innhold

Sniktitt: Alone in the Dark (X360)


Anbefalte innlegg

Måtte noen blande inn dritt mot konsoller

For min del så ser Alone In the dark greit, selv på ett tidlig stadie

Men å blande inn GTA IV er direkte dumt vil jeg si

Men det med du kan lage diverse items å sånt virker veldig lovende, av det lille jeg har sett så bruker han dem hjelpemidlene han trenger og lager våpner og ting som han kan bruke til sin disposisjon!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Javel hvis det er tilfelle har mange utviklere bare blitt dårligere til og lage bra gameplay da el? Jeg føler i hvert fall at spill utviklere fokuserer alt for mye på grafikk og ikke nok på gameplay. Trodde i hvert fall at du som er skribent her på gamer burde ha et endel år bak deg og har en releativ god innsikt i spill nå og spill før. Jeg prøver da ikke på noen måte og dra moderne spill ned i søla... Det er vel heller bare du som hopper til konklusjoner her. Det er mange mange nyere spill jeg liker veldig godt og spiller fra tid til annen, men jeg savner fortsatt den knall gode gameplayen jeg føler at utviklerne greide mye bedre før.

Dette blir en avsporing, og evt. svar på denne posten kan du ta på PM.

 

Beklager hvis jeg "hopper til konklusjoner", jeg bare har lett for å bli litt lei av ensidige kommentarer som "i disse dager får spill som fokuserer mest på grafikk og ikke gameplay". Du modererer ikke hva du sier, og da er det lett å anta at du faktisk mener det like kraftig som du sier det. :)

 

Det hadde vært interessant å vite hva du mener gjorde gameplayet bedre før. Min erfaring er at det fantes gode og dårlige spill før som nå, og at mange er mer nostalgiske enn det som er sunt for en rasjonell diskusjon på feltet, men du må gjerne korrigere meg her. Jeg ser imidlertid helst at du gjør det på PM eller i en egen tråd, så holder vi denne tråden til emnet, som er Alone in the Dark 5.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...