Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Leiebil for 6 personer i USA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi er 6 stk som skal kjøre i en god del timer i USA. Vil ha en god bil med god kvalitet som også rommer mye, ikke tenk på pris.

 

Finnes det SUV's med 6 seter + bagasje?

 

 

need help.

 

 

Cadillac Escalade! Gjengs bilen i USA :thumbup:

 

Leie eller kjøpe? Vi leide gjennom Alamo, god service og fine biler! Er vel det på alle steder, men kan anbefales!

 

Ellers vet jeg at Dodge SUV er fine, søstern har en!

Endret av murra
Lenke til kommentar
Var i usa i feb, og leide da en 7 seter hos alamo, kjempe service og bare "nye" biler...

 

Problemet er at jeg kun finner siden med ''eksempler'' av bilene deres. Ala premium, van etc.

 

Hvilken kategori er Escalade under?

 

 

Escalade er under luksus suv på amerikanske versjonen ;)

Lenke til kommentar
Når jeg velger dag, sted og tidspunkt så kommer ikke alternativet ''Luxury SUV'' opp. Det er kun Premium, Van, Midsize SUV etc som kommer opp.

 

Hvorfor?

 

 

BUMP.

Antagelig fordi det på det utleiestedet du velger ikke finnes "Luxury SUV" i sortimentet, eventuellt fordi alle de har av "Luxury SUV" er utlånt i det tidsrommet... Prøv et annet utleiested, gjerne en stor flyplass i nærheten av en stor by. LAX f.eks.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Sendte en mail til Alamo og de hadde tydligvis ikke Escalade, noen andre steder jeg kan finne den?

 

Det er veldig få selskaper som garanterer en bestemt modell. Som regel må du nøye deg med å booke den klassen du vil ha. Hertz har et opplegg der de garanterer at du får den modellen du velger, men vet ikke om det gjelder alle klassene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...