Gå til innhold

Planetarion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har mange foskjellige Planetarion-alternativer. Dawn of Myth, Mechwars, Utopia og mange fler som jeg ikke kan huske for øyeblikket. Planetarion var gratis de 4 første rundene, men det ble kjøpt opp av et selskap som satte priser på spillet. Det koster ikke altfor mye, men hele teamet har blitt skiftet ut nå så Planetarion har nok aldri vært så svekket som det er nå..

Lenke til kommentar

Litt feil det Sepiroth her skriver.

 

Planetarion var gratis de fire første rundene. Så satte de opp prisen til $10. Det var planetarion selv som bestemte at det ikke skulle være gratis lengre. Grunnen var at en av hoved-sponsorene trakk seg i siste liten.

 

Planetarion har blitt kjøpt opp av et annet selskap. Det er helt rett, men det skjedd ikke mellom runde 4 og 5. Det skjedde før Runde 9.

 

Hele teamet har ikke blitt skifta ut. Spinner er der fortsatt.

 

Det finnes flere gratis-alternativer. Jeg har spilt Dark Galaxy, Starsphere og MechWars. Du finner flere på mpogd.com.

Lenke til kommentar

Javel. Jeg visste ikke all den infoen du har kommet med nå siden jeg har ikke fått med meg noen ting siden jeg sluttet å spile i runde 4, p.g.a pengemangel. Jeg ble bare oppdatert av venner som har spilt i de siste rundene og da fikk jeg høre at "hele" teamet ble byttet ut.

 

Men men, sånt skjer. Takk for at du rettet opp mine feiltagelser da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...