Gå til innhold

Jeg som spiller så mye WoW, er det lurt å da kjøpe en X-box?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja faktisk. Det er spørsmålet jeg nå stiller meg sjøl.

har lyst på den derre med 20 gig harddisk, å kanskje noen 4 spill...

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=923167&hl=

men er det så lurt da, så mye WoW som jeg spiller? den kommer vel sikkert bare til å stå der å støve ned.

eller?

edit: skrive feil, her og der.. hastverk er lastverk.

Endret av Xanitra
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Hehe. Det avgjør du nå 100% selv..

" jeg som bruker så masse sorte genserer. Gjør jeg lurt i å kjøpe meg ei dungeribukse?"

Skrevet

Hei. Jeg ser mye på tv. Bør jeg skaffe meg en blu-ray spiller?

Vurderer også å skaffe meg en pizzaovn, men er litt bekymret for at det skal gå utover grøtspisingen.

Sorry, måtte :p

Skrevet

Jeg kjøpte PS3 for en måned siden, har brukt den i omtrent en time sammenlagt til de 3 spillene jeg har.

Har du allerede spill du liker å spille er det ikke nødvendig å kjøpe flere spill syntes jeg.

Skrevet
Ja faktisk. Det er spørsmålet jeg nå stiller meg sjøl.

har lyst på den derre med 20 gig harddisk, å kanskje noen 4 spill...

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=923167&hl=

men er det så lurt da, så mye WoW som jeg spiller? den kommer vel sikkert bare til å stå der å støve ned.

eller?

edit: skrive feil, her og der.. hastverk er lastverk.

Hvordan skal vi kunne svare på det?

Skrevet

Var vel ikke noe helt overraskende svar på spørsmålet ditt her, så ser liksom ikke helt nødvendigheten men å starte denne tråden.. Men bra du har tatt ett valg da i alle fall

Skrevet

Spiller jevnlig på Xbox-en min, til tross for at jeg har en splitter ny PC som kjører alt uten problemer. Ikke bare gjør det multiplayer-spill mye morsommere med spaker og stor skjerm, spill som Mass Effect er grunn nok til å kutte ventetiden med et par måneder.

Skrevet (endret)
Hei. Jeg ser mye på tv. Bør jeg skaffe meg en blu-ray spiller?

Vurderer også å skaffe meg en pizzaovn, men er litt bekymret for at det skal gå utover grøtspisingen.

Sorry, måtte :p

ROFL

grøtspisingen? jeg ler enda

Endret av Aachel
Skrevet
Jeg kjøpte PS3 for en måned siden, har brukt den i omtrent en time sammenlagt til de 3 spillene jeg har.

Har du allerede spill du liker å spille er det ikke nødvendig å kjøpe flere spill syntes jeg.

Støttes.

Har ikke annet enn PS2 og Xbox i tillegg til PC, men etter jeg begynte med wow har ikke behovet vært der for andre spill. Eneste som er prøvd den siste tiden har vært Crysis.

Er du glad i wow og bruker tiden på det er det bortkasta penger.

Skrevet

Jeg spillte masse xbox og playstation før jeg starta med WoW. Etter det har jeg nesten ikke spillt konsoll i det hele tatt... Just my 5 cents ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...