Gå til innhold

Mystisk Countdown på playstation japan

tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg får vel bare vente til torsdag.

Håper for guds skyld at vi i europa får betaen også! Jeg tror det ikke før jeg får se det med mine egne uskyldsblå øyne!

Skrevet
Det gjør vi, og vi trenger ikkje kode heller :)

Stemmer det. Europa for åpen beta av Metal Gear Online. Helt utrolig at vi blir prioritert. Noen som tør gjette hva som er grunnen til det?

Skrevet

Stemmer det. Europa for åpen beta av Metal Gear Online. Helt utrolig at vi blir prioritert. Noen som tør gjette hva som er grunnen til det?

Mulig Kojima liker Europa :p Vi fikk jo European Extreme vanskelighetsgraden også.

Skrevet

Mener å huske at Kojima en gang sa at han syntes synd på Europa for at vi fikk alle MG/S spillene så seint, så han ville at vi skulle få noe spesielt. Mulig det er det her, mulig det er en spesialutgava, som hadde vært genialt :)

Skrevet

Det ekke MGS hører dere ikke lyden? Er nesten som tv-støy, pluss hvining og hyling i bakgrunnen. Kombinert med det dryppende blodet får det meg til å tro at det dreier seg om alone in the dark eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...