Annalfabet Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Diskuterte dette med kjæresten min tidligere i dag, og her er min liste: Forrett: Hjemmelaget hvitløkssandwich. Hovedrett: Marinert laksefilet med poteter, agurksalat og rømme- og hvitløkssaus. Dessert: Kalde dessertpannekaker med is, smeltet sjokolade og jordbær. Regner med at i de landene hvor dødsstraff eksisterer, får man ikke tre retters middag, men det kan vi ta med her siden vi bor i Norge. Ps: Om det allerede eksisterer en lignende tråd kan nok denne bare låses. Om dere vil svare, kan dere kopiere den her: [b]Forrett:[/b] [b]Hovedrett:[/b] [b]Dessert:[/b]
Puff Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Forrett: Ingenting! Må spare plass til hovedretten! Hovedrett: 400g storfekjøtt fra Big Horn med Pommes Frites og fullt tilbehør! Dessert: Skikkelig fløteis med peanøtter, NonStop og sjokoladesaus! Avsluttes med snus og et salig smil rundt munnen.
lilko Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Reker, kanskje majones hvis jeg hadde tatt meg råd til det da
Rescue me Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Forrett: Ingenting. Hovedrett: Grandiosa Orginal. Dessert: Kroneis. Forrett: Ingenting! Må spare plass til hovedretten!Hovedrett: 400g storfekjøtt fra Big Horn med Pommes Frites og fullt tilbehør! Dessert: Skikkelig fløteis med peanøtter, NonStop og sjokoladesaus! Avsluttes med snus og et salig smil rundt munnen. Et smil rundt munnen ja .
Aborticide Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Forrett: Ingenting Hovedrett: Stor pizza med bacon og pepperoni Dessert: Oreo Dream kake/is
Grand Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 (endret) Forrett: ingen ting Hovedrett: biff med fløtegratinerte poteter og peppersaus Dessert: Karamell pudding Endret 15. april 2008 av Sno
oldboy Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Forrett:En yoghurt. Hovedrett:Risengrynsgrøt. Dessert:En kopp kaffe med fløte. Håper forresten at vi ikke får dødsstraff i Norge
elZiko Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Forrett: Nothing Hovedrett: Hjemmelagde kjøttkaker med potet og brunsaus, + tyttebær. Dessert: Karamellpudding
lokeland Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Dropper malen og sier det enkelt: En feit hamburger med cola! =)
Puff Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Forrett:En yoghurt.Hovedrett:Risengrynsgrøt. Dessert:En kopp kaffe med fløte. Håper forresten at vi ikke får dødsstraff i Norge Haha. Nei, det spinkle måltidet der er det ikke verdt å dø for en gang
Nora90 Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Forrett: Sparer meg til hovedretten Hovedrett: Bestemor sine komper Dessert: Er nok for mett til å få i meg noe mer..
frentix Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jeg hadde tatt julemiddagen på forskudd. Ribbe , pinnekjøtt kålrotstuing og mandelpoteter. Og desserten hadde vært en cognac og en feit kubansk sigar. Er også imot dødsstraff , men man burde ha ekte livstidsfengsel (og flere soninger etter hverandre) som i Usa.
oldboy Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Haha. Nei, det spinkle måltidet der er det ikke verdt å dø for en gang Du har helt rett, men jeg digger grøt
xersess Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Statoil hamburger stappet med diverse sopp for å gjøre den siste stunden happy. deserten blir "hasjbrownies". drikke: Budveiser kvifor ikkje? skal jo faktisk bli "dømt til døden", hadde vore noke anna å dø av naturlige årsaker på sjukehus
Piratpjokken Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Dropper malen og sier det enkelt: En feit hamburger med cola! =) QFTW!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå