Painapple Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 har aldri tenkt på å smelle musen i bordet, Men tastaturet har fått seg et par vellretta salg
Dux ducis Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 (endret) I gode gamle dager når jeg spilte Starcraft, Warcraft III, CoD, CS aktivt så kunne jeg hamre datautstyr i bordet og frese vilt i sinne. Det eneste jeg faktisk har tatt livet av var en trådløs joystick, som ikke klarte å koble seg opp mot PC-en. Denne hadde vært trofast kamerat lenge, og var blitt litt slarkete, så det gjorde ikke så mye. Sånn ellers så er jo det og knytte neven og hamre den i tastaturet eller bordet klassisk. Brukte også å hamre musa ned i IceMaten min, uten at den knakk. EDIT: konkurrerer man, så konkurrerer man. Endret 16. april 2008 av Dux ducis
Erik Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Har aldri følt for å slenge min MX518 i bordet, men det er sikkert helt normalt
ull50kk Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Gjør sånn som eg. Legg noke som du ikkje bryr deg om ved siden av tastaturet f.eks. en gammel mobil tlf. Så går du heller løs på den enn ¨å ta sjansen på å ødlegge tastatur eller mus:)
theboss22 Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Nå skal jeg være helt ærlig her for jeg ser noen har drevi å kødda litt å sånn. ja. kjøpte meg en bærbar for noen år siden. Den hadde jeg i 9 mnd bare.. for da knuste jeg den.. hev den i gulvet.. Da var jeg forbanna da!..
sagosen Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Føles alltid litt bedre når man får ut aggresjonen, har bitt meg i hånda ein del ganger siden eg ikkje vil ødelegge hardwaren min. Gjer akkurat vondt nok til at man får frigjort litt adrenalin, skjønt det beste hadde kanskje vore å stoppe når man merker frustrasjonen tar overhånd og heller løpe ut ein tur. Og sparke og slå i eit tre eller nåke liknande.
ShaNickolas Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 :!: :!: Har en kompis selv jeg som kastet laptopen sin i veggen pga av at han ikke fikk fikset internett ei uke. tror han hadde den i 6-7 måneder bare
theboss22 Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 :!: :!: Har en kompis selv jeg som kastet laptopen sin i veggen pga av at han ikke fikk fikset internett ei uke. tror han hadde den i 6-7 måneder bare haha... jaja, er utroli fort gjort når man blir forbanna. men man angrer sinsykt etterpå.
Lillehagen.no Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Sant så sant, er ikke akkurat gøy å ødelegge utsyr for flere tusen kroner
LarZen Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Har ikke akkurat slått musa slik...men jeg spilte FEAR og skvatt så innigranskauen at jeg kjørte fingeren så hardt ned i tastaturet at en knapp spratt ut..........og jeg datt nesten av stolen...
Lillehagen.no Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Har ikke akkurat slått musa slik...men jeg spilte FEAR og skvatt så innigranskauen at jeg kjørte fingeren så hardt ned i tastaturet at en knapp spratt ut..........og jeg datt nesten av stolen... Kjenner den følelsen ja
Jack_Daniels Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Personlig slår jeg ikke musa i bordet, men jeg smeller neven i veggen hele tiden ;D
Lillehagen.no Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Btw, har en kamerat som hater tastaturet sitt så intenst at han smeller det i veggen hver gang det irriterer han. Eller når et spill irriterer han, alt går ut over det crappy tastaturet
LeGranDuc Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Hadde en episode på jobb for en stund tilbake. Det var en vanlig mus som fikk gjennomgå. Det var komt mye støv og skitt inni, den hang seg opp litt for ofte. Og når i tillegg programmet jeg holdt på med (EdgeCam) ikke ville samarbeide klikket det for meg. Nappet musa ut, tok tak i ledningen, gikk ut i verkstedet og dengte musa i gulvet. Sjefen var rett ved. Merkelig nok var det lite folk som pratet med meg resten av dagen. Knuste et 69,- tastatur mot kanten på pulten når jeg tapte i et eller annet spill. Fant små gummi "fjærer" i måneder etterpå. Nå til dags pleier det bare å være verbale utbrudd. Har dessverre ødelagt litt for mye på grunn av sinne. Må lære meg mer selvkontroll.
Lillehagen.no Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 (endret) Haha, tror ikke du er den eneste her nei. Tror det er mange her som trenger en terapitime eller noe, inkludert meg! :!: Endret 17. april 2008 av Lillehagen
Dux ducis Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Gjør sånn som eg. Legg noke som du ikkje bryr deg om ved siden av tastaturet f.eks. en gammel mobil tlf. Så går du heller løs på den enn ¨å ta sjansen på å ødlegge tastatur eller mus:) Det følte jeg ikke helt gikk, ettersom jeg heller lempet skylden over på hardwaren min når jeg tapte. "Forbanna drittmus!!! Fungerer pokker ikke som den skal. FAEN!!" *Dunk, dunk, dunk*
ull50kk Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Gjør sånn som eg. Legg noke som du ikkje bryr deg om ved siden av tastaturet f.eks. en gammel mobil tlf. Så går du heller løs på den enn ¨å ta sjansen på å ødlegge tastatur eller mus:) Det følte jeg ikke helt gikk, ettersom jeg heller lempet skylden over på hardwaren min når jeg tapte. "Forbanna drittmus!!! Fungerer pokker ikke som den skal. FAEN!!" *Dunk, dunk, dunk* Ikkje alltid det funker men men Litt hjelper det :!:
SkinnyT Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Var litt hissig før, det skal jeg innrømme. Slo så hardt i bærbaren en gang under en omgang CS, at harddisken tok kvelden og jeg fikk BSoD. Utenom det, så har jeg vel ødelagt en mus eller to. Er litt mer rolig nå. Kommer som regel bare stygge gloser istedenfor harde slag i bordet.
-sparks- Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Stainless Steel Keyboard meets NEMA 4/4X/12 specs. IE700 66-position keyboard protects against corrosion, dust, falling rain, splashing, and hose-directed water. It is impervious to formation of ice on enclosure. Fireproof, metal keys cannot be dislodged from front, or defaced by removing key covers. Front panel is made of 2.5 mm stainless steel and features operating temperature of -40 to 90 deg C. Dette tastaturet skulle man hatt ja
Malmern Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Stainless Steel Keyboard meets NEMA 4/4X/12 specs. IE700 66-position keyboard protects against corrosion, dust, falling rain, splashing, and hose-directed water. It is impervious to formation of ice on enclosure. Fireproof, metal keys cannot be dislodged from front, or defaced by removing key covers. Front panel is made of 2.5 mm stainless steel and features operating temperature of -40 to 90 deg C. Dette tastaturet skulle man hatt ja Pris? Ontopic: Har ødelagt et par ting i sinne ja XD 1. stk baderomsdør :!: 1. stk glasskanne til moccamaster + et par andre småting Lenge siden jeg ødela ting da, nå slår jeg mest i skjermen eller veggen (Har ført til et par blodige knoker og en rød vegg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå