LMH Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jajøss, story of my life! Hadde også ein tendens til å slå til den gode gamle CRT-skjermen, men slutta med det etter LCD kom. Det spørs veldig på situasjonen eigentleg, spelar eg mot kompisar og ære står på spel så er det klart det er lett å bli litt overengasjert. Og som andre nevner, spesielt på LAN etter ein overdose cola og kaffi. I desse Mario Kart dagane derimot, er det mykje høglydt banning, lettare jogg og små hopp rundt i rommet, denging av ein krakk, stygge grimasar og generelt andre ting som lett kunne vore gratisbillett til eit fint kvitt rom med mange puter på veggane. Nå snør det faen meg ute =S Her er det sol og greier
Xifi Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Slår aldri pc-musa, eller andre objekte (ikke levende organismer heller). det er jo bare et spill, hvorfor bli sur sier nå jeg da
Dipso Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Gjorde vel det når jeg var mindre, men nå skåner jeg musa og kjører heller en knyttneve i bordet om frustrasjonen skulle bli for stor.(skjer ikke så ofte lenger kanskje fordi bordet er hardt og det kan gjøre jævla vondt.. )
Loeve Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Av og til skjer det ja, men ikke spesielt når jeg spiller på PC. Egentlig mest når jeg spiller på en konsoll. Da går det ut over putene.Intens projisering er helt vanlig hos syke mennesker, vet jeg. Kommer vel an på. Det er bare sunt å få ut litt frustrasjon. Det finnes andre måter å få ut innestengt frustrasjon på enn å fysisk ødelegge dyrt elektronisk utstyr.
RogueAlien Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Har hendt at jeg slår litt i bordet men stort sett reiser jeg meg opp og banner eller tar meg en pause. Jeg slo en gang i bordet og traff nesten musa så den datt i gulvet. Men jeg prøver å ikke skade pc-utstyret mitt noe mer.
Lillehagen.no Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jeg kjenner meg igjen her ass.... CS!!!! Jeg hadde den diggeste musa, og så smalt jeg den i ren frustrasjon i bordet og etter det så....ja, dere vet resten
Theoneask Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Slår ikkje PC-mus i bordet, men høglytt banning eller slåing i pulten når eg dør på lan i diverse spel (dota, worms world party ) etc skjer til tider. Del av gleden med lan det, høyre andre sin frustrasjon
hugRmunR Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Slått i veggen ett par ganger... Resulterte i litt blod og noen sår =P Huff... Har kasta XBOX kontrolleren i veggen (leenge siden)
Dipso Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Savner den oppblåsbare hammeren jeg pleide å ha ved PC-en. Intenst tilfredsstillende å dælje til den gamle CRT'en når ting ikke gjorde som man ville.
pxK Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Da jeg var rundt 14-16 så skjedde det av og til men ikke nå lenger. Kanskje fordi det ble litt dyrt å kjøpte nytt mus, evt tastatur og litt mer "anger managent" hos meg selv.
Mr. Fiskum Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Savner den oppblåsbare hammeren jeg pleide å ha ved PC-en. Intenst tilfredsstillende å dælje til den gamle CRT'en når ting ikke gjorde som man ville. Genialt, rett og slett genialt!
raid2 Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Joda, MX510-en har det gått mye utover. Har slutta med det etter at jeg fikk en pult som er lagd av glass
Anech Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jeg puster D-Y-P-T, lener meg tilbake i kontorstolen, sitter sånn i noen sekunder, deretter sender jeg motstanderne mine til helvete Hvis jeg ikke klarer det, så gjentas bare ritualet... Til slutt klarer jeg det jo =P
Submoose Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Har vært _veldig_ nær et par ganger, men har en kammerat som kaster utstyret sitt veggimellom. Skummelt å være på LAN med han
Gummi-And Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Slår ikke musa, aldri! (Sidewinder mus), men derimot kan det gå hardt ut over tastaturet (standard som fulgte med pc pakken jeg kjøpte for en stund siden) som jeg knuste her om dagen etter at jeg sleit litt i et spill , men nå bruker jeg mitt gamle G15 som jeg ikke kommer til å slå i, noen ting har man alt for kjært
Exxia Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Det går ikke utover pc utstyr. Det blir litt høylytt grovt språk, dæljing i bordet,tramping med føttene for så å avslutte med en headbang i pulten. Etter det blir det "Orker ikke mer, sjukt vondt i hodet.."
Gjest medlem-122769 Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 ingen erfaring med det, men jeg har for vane å gå litt berserk med ostehøvelen hvis jeg ikke klarer å høvle perfekte osteskiver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå