Gå til innhold

Vanlig å slå PC-musa i bordet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm har aldri gjort noe voldelig mot pcen min, finner det rimelig ubukelig å gjøre, har vært på en del lan hvor cs kisen klikker helt etter å ha blitt skutt, og pælmer mus og ting over hodene på oss andre, er ganske skremende men også morsomt :!:

Skrevet

Har vel gjort det et par ganger, men da er det somregel om jeg spiller mens jeg er i et dårlig humør, og i tilleg skjer det noe "urettferdig". For eksempel at jeg setter meg fast i noe, og blir skutt bare på grunn av det. Har blitt et par slag i bordet av det, ja.

I det siste har det vært sånn at jeg sier "fuck off" (på englesk og alt, jeg aner ikke hvorfor. Det glipper liksom bare ut!) rolig til meg selv -- spesielt når jeg spiller et spill som heter Elona. Det er en japansk roguelike oversatt til engelsk, og det gjør alt det kan for å irritere deg! Jeg har opplevd å dø i trapper (AV ALLE TING! Trodde ikke det var mulig engang!) på vei opp fra huler og denslags. Også alltid når jeg har noe bra "loot" jeg skal selge i byen.

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet (endret)

Ingen her som har "klemmeball" for å stimulere sinnet? :wee:

Edit: By the way, hvor kan man kjøpe en slik ball?

Endret av Slettet-XHLacM
Skrevet

Det gir jo ikke samme effekten, det må være noe hardt og så skal det kjennes litt når du slår. Får ikke samme effekten av å slå i bordet ved å slå på noen puter for eksempel.

Skrevet

Sikkert sagt før her, men å ha et ekstra tastatur ved siden av kan jo funke. Selv om det sikkert føles bedre å slå i/med det man faktisk bruker.

Skrevet

Nei, jeg slo i tastaturet før helt til jeg ødelagte det og fant ut at jeg måtte fortsette og kjøpe nye vist jeg fortsatte så nå slår jeg i PC-Bordet vist det er noe jeg blir sint over.. Feks virus og må formatere. Da får Bordet seg en liten smell =P

Også PS-2 Kontrollene de har jeg ødelagt sirka 3 av =((

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Jeg har ikke drept noe, men blind vold har det vært.

Skrevet

Jeg slo hard ned i tastaturet så det lå knapper over hele rommet...og tastaturet funka DÅRLIG etterpå...rart egentlig;)

spille var wow tror jeg..pga lægg:@

Skrevet

Når jeg får laggs i spill, pleier jeg og åpne kabinettet og sleppe en lort ned i CPU vifta.

Da pleier alt og bli bedre + At jeg får en cool brun farge på alle komponentene mine.

Skrevet

Synes synd på alle som lar det gå utover sine fine flotte enheter, type mus og tastatur. Fikk nesten panikk en gang da jeg forsiktig klasket litt til mitt G15, og den ene hurtigtasten for avspilling av musikk hang seg litt opp. Den funker heldigvis glimrende nå da :)

Nei, hos meg har det ikke vært noe ødelagt tastatur eller mus grunnet frustrasjon. PC-benken derimot, den er litt skjev, og mangler littegrann av platen. Knyttneven har nok vært på besøk der ja :innocent:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...