Gå til innhold

BK: Traktor på grustak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg elsker det! Det gir meg en hard følelse av metall og rust. Ripene kommer utrolig godt fram og bildet har en fin og passende støy. Det eneste jeg har å utsette er croppen. Du skulle ha tatt med hele skoffen.

Endret av contaminated
Gjest Slettet+89234341
Skrevet (endret)

Helt nydelig! Absolutt noe av det beste jeg har sett her på lenge. Om jeg skal ha noe å kritisere kun fordi det er bildeKRITIKK, så må det bli en smule kormatisk aberrasjon i skillet himmel/grus - vanskelig å se men jeg synes det er et grønnaktig skjær der. Enten det eller jeg som er trøtt :)

Endret av Slettet+89234341
Skrevet

Utrolig bra, du har vært kreativ med blandingslagene her og fått frem et særpreg som kledde dette motivet godt ;) Liket egentlig dekkene og skuffa best, ser noe brukt ut ja. Hvor stor er egentlig doningen (har du helbilde ?)

/L

Skrevet
vanskelig å se men jeg synes det er et grønnaktig skjær der. Enten det eller jeg som er trøtt :)
Det er nok ikke bare du som er trøtt :p

Jeg merket at det er spesielt litt CA på slangene som sitter øverst til venstre i bildet. Det var faktisk veldig markant akkurat der, og ligner nesten litt på sånne 3D-bilder som du må ha rød-grønne briller for å se. Mulig det bare er jeg som er pirkete, men akkurat den biten var (for meg) veldig iøynefallende og fanget uforholdsmessig mye oppmerksomhet.

Ellers må jeg si meg enig i at det er et veldig bra bilde. Jeg liker fargebruken veldig godt, og motivet er også velvalgt.

Skrevet

Flott bilde med mange spennende teksturer, sårlig i dekket. Men, jeg synes at de mørkeste skyene rett over skuffa blir for dominerende og gjør bildet noe ubalansert med tanke på lysstyrken.

Skrevet

Takk for hyggelige tilbakemeldinger.

Bildet er tatt mellom Sinsen og Storo t-bane stasjon, midt i tjukkeste Oslo. Legger ut et par andre bilder fra samme kjøretøyet, som har fått samme etterbehandling. Jeg har dessverre ikke bildet av hele traktoren.

post-20025-1208279847.jpg

post-20025-1208279934.jpg

Skrevet
Det første var meget stilig også, men det andre med hjulet falt meg ikke like godt i smak. Hvilken type etterbehandling har du brukt?

Har brukt Photomatix til å lage en HDR av en RAW eksponering. Deretter litt behandling i photoshop.

Skrevet

får et "for godt til å være sant" inntrykk av bildene.

De ser mer ut som de er laget i en blanding av 3D-programvare og photoshop, enn å være tatt med et kamera.

Og jeg må si at jeg liker det! Veldig bra!

Skrevet

Wow-følelsen kom ved første kikk her! Glimrende farger som kommer veldig godt "ut".

får et "for godt til å være sant" inntrykk av bildene.

Samme tenkte jeg, klarer ikke å forklare det skikkelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...