Gå til innhold

SUB-Woofer på CAV A12?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg en CAV A12 Stereo Amplifier er på vei til meg, og jeg lurer på om denne har en utgang til Sub-Woofer.

Det var veldig lite informasjon å finne hos Komplett og andre steder.

 

Jeg lurer også på om jeg evt. trenger Sub hvis forsterkeren støtter dette, når jeg har disse høytalerne.

 

Jeg har ikke så mye greie på lyd, så om noen av det litt smartere slaget kunne svart meg, hadde det vært topp =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du virkelig kjøpt deg en ukjent kina forsterker til 18 000,- uten og vite noe om den? Også skal du bruke den på de høyttalerne?

 

Vel, jeg vet lite om forsterkeren. Har såvidt hørt om CAV men ikke den modellen. Men jeg vil da sterkt anta at den har pre-out i den prisklassen der.

 

Når det gjelder spørsmålet om du trenger sub så ville jeg heller kjøpt meg nye høyttalere for å si det slik.

 

Jeg må bare spørre, hvorfor valgte du akkurat denne forsterkeren?

 

Edit: Jeg finner forresten ingen CAV A12 på cav sine hjemmesider. Finner faktisk ingen stereoforsterkere i det hele tatt.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Enig med Phax, er litt scary å kjøpe et ukjent kina merke til såpass mye penger..

 

Hvis du skal ha de høyttalerne, trenger du ikke noe sub, men mindre forsterkeren ikke klarer drive dem skikkelig. Disse har ganske grei bass.. (Btw, snakker av erfaring, vi har slike selv.) Grei lyd, men ikke noe å hoppe i været for..

 

Hadde kansellert bestillingen jeg, heller kjøpt noe annet..

Endret av !Butthead!
Lenke til kommentar

Jeg har Primare I30 selv og strålende fornøyd med den. Massevis av krefter og låter herlig.

 

Ønsker du mer pulver kan jeg og trygt anbefale Hegel H200 som koster et par lapper mer. Klarer sikkert prute litt ;)

 

Orker ikke anbefale noe fra komplett da jeg ikke ser vitsen og begrense seg til deres nettbutikk når man snakker Hi-Fi i denne prisklassen her. Du har råd til en hundrelapp eller to i porto eller bensin..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har du virkelig kjøpt deg en ukjent kina forsterker til 18 000,- uten og vite noe om den?

Nå er vel ikke CAV ett akkurat ukjent merke men er vel heller kjent for å produsere utstyr som gjerne spiller like bra som konkurrenter som koster det dobbelte.

 

Trådstarter, kjøpte du forsterkeren på komplett?

Lenke til kommentar
Har du virkelig kjøpt deg en ukjent kina forsterker til 18 000,- uten og vite noe om den?

Nå er vel ikke CAV ett akkurat ukjent merke men er vel heller kjent for å produsere utstyr som gjerne spiller like bra som konkurrenter som koster det dobbelte.

 

Trådstarter, kjøpte du forsterkeren på komplett?

 

Lurer på det samme. Kjøpte du CAV`n? Låter det bra?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Nå er vel ikke CAV ett akkurat ukjent merke men er vel heller kjent for å produsere utstyr som gjerne spiller like bra som konkurrenter som koster det dobbelte?

 

:!:

 

Fint og se at markedsføringa til kineserene funker.

 

Artig å lese hvor lite du kan om det du snakker om også.

 

Er alltid komisk å se på folk som først klarer å lire av seg at de aldri har hørt, sett eller har noen erfaring med et produkt og deretter snakke dritt om det.

 

Fordommer og atter Fordommer.

Til trådstarter. Søk litt på Cav hos AVforum. Der står det veldig mye nyttig info. Både positivt og negativt. Er blandt annet en ganske god bruker test av den forrige modellen A8

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg tviler egentlig litt på at denne forsterkeren har subwoofer-utgang, da det en effektforsterker, ikke en receiver. Uansett har det vært stille så lenge at det grunn til å tro at trådstarter har nye jern i ilden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...