Sund Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Noen som vet om det kommer eller har kommet et bilspill til wii som er realistisk og bra? Det er Pappa som lurer, siden han liker ikke slike bilspill som ikke er helt virkelige. Tips til nytt spill? Mvh Erlend.
Vrengtpolvott Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Er et NASCAR spill jeg spilte for noen år siden som var veldig bra, luftlommer bak bilene og alt.
dnthalhuk Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 (endret) Nintendo har ikke hatt tradisjon for gode bilspill ala Forza og Gran Turismo. Jeg er usikker på om vi får se et slikt spill på Wii da bil simulatorer fokuserer veldig på grafikk, og Wii kan dessverre ikke levere i nærheten av konkurrentene der. Alikvel håper jeg et utviklerteam ser at Wii mangler denne type spill (Nintendo generelt, kan ikke huske at d fantes til hverken 64 eller gamecube heller), og virkelig henter ut det beste i Wiien og gir oss en bra bil simulator. Det er mulig da grafikken på f. eks GT4 til PS2 ikke er helt avleggs den dag idag. liste over kommende og utgitte racing spill til Wii Endret 13. april 2008 av Ant1
Sund Skrevet 14. april 2008 Forfatter Skrevet 14. april 2008 Mario Kart Wii xP Simulerer jo .. "ganske" bra Har det, men pappa vil ha noe mer orginalt.
Rulator Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 hehe blir vel vanskelig, men da har du hvertfall en god grunn til å få ps3 eller xbox da:)?
LucarioX Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Hva med Ferrari Challenge Trofeo Pirelli? Ser faktisk ganske bra ut
Sund Skrevet 17. april 2008 Forfatter Skrevet 17. april 2008 Hva med Ferrari Challenge Trofeo Pirelli? Ser faktisk ganske bra ut Må bli noe slik ja.
Spillguru Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Nintendo har ikke hatt tradisjon for gode bilspill ala Forza og Gran Turismo. Jeg er usikker på om vi får se et slikt spill på Wii da bil simulatorer fokuserer veldig på grafikk, og Wii kan dessverre ikke levere i nærheten av konkurrentene der. Alikvel håper jeg et utviklerteam ser at Wii mangler denne type spill (Nintendo generelt, kan ikke huske at d fantes til hverken 64 eller gamecube heller), og virkelig henter ut det beste i Wiien og gir oss en bra bil simulator. Det er mulig da grafikken på f. eks GT4 til PS2 ikke er helt avleggs den dag idag. liste over kommende og utgitte racing spill til Wii Top Gear Rally på N64 var jo genialt:p
PantZman Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Top Gear Rally på N64 var jo genialt:p Kan skrive under på den Var et meget godt bilspill. Får håpe det kommer til VC i fremtiden
linorg Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 liste over kommende og utgitte racing spill til Wii 49 bilspill... Men hvem av de er gode (realistiske) bilsimulatorer?? Trenger ikke nødvendigvis være rå grafikk for å ha god og realistisk kjøreopplevelse. Det er nettopp følelsen av å "kjøre" bilen jeg savner, og som kreves for ett godt bilsimulator spill. Jeg spilte Colin McRae 2 på PC i gamle dager. Det var bra nok grafikk til å være en bra bilsimulator, det. Så det bør være mulig for Wii nå også. Jeg registerer at Colin McRae: DIRT 2 skal slippes for Wii i 2009. DET gleder jeg meg vilt til! Her er noen av mine erfaringer: Mario Kart Wii Har ingenting med bilsimulator å gjøre men er morsomt for barn (4+ år). Need for Speed ProStreet Forsøk på bilsimulator. Man kan stille noe på oppsettet, men dette er først og fremst ett urealistisk gatebilspill for ungdomer. Veldig skuffet over dette spillet. Cars Mater-National Syntes faktisk dette har mer kjøreopplevelse enn Need for Speed ProStreet (!). For barn (6+ år). Gatebiler.
kilik Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 ProStreet er faktisk det beste til Wii og det sier vel det meste...
kevinedomm Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Å finne noe skikkelig realistisk bilspill til Wii er vel egentlig ikke så lett.. Gran Turismo slo godt an her siden det er imponerende realistisk!
LucarioX Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 ProStreet er faktisk det beste til Wii og det sier vel det meste... Ferrari spillet er da langt bedre enn ProStreet?
Sekai-ichi Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 psj! excite truck er og blir det beste bilspillet på wii:P og simulere gjør den og:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå