Gå til innhold

Brawl - Diskusjon.no-turnering still going

abcdabcd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Se på førstepost nå, der jeg legger ut regla!

Reglene er lagt ut.

(Har mange baller i lufta nå o.O)

Endret av ^Olav^
Skrevet

Det oppsettet skjønte jeg ikke i det hele tatt :p

Da går jo 3 stykker automatisk til finalen? Og det blir 3 hele veien? :/ Me stupid?

Ser jeg skal få en tøff førstematch btw! :D

Skrevet

Men ser i førsteposten at du har tenkt å ha 3 som spiller samtidig i semifinalene.. Blir det for vinnerne, eller for taperne? Er jo ikke helt riktig å spille 3 player kanskje. Men skal ikke klage uansett! Kommer bare med en liten mening :)

Skrevet (endret)
Men ser i førsteposten at du har tenkt å ha 3 som spiller samtidig i semifinalene.. Blir det for vinnerne, eller for taperne? Er jo ikke helt riktig å spille 3 player kanskje. Men skal ikke klage uansett! Kommer bare med en liten mening :)

Måtte ta det slik, da vi bare er 6 personer...

Sånn, da var bracketen grei. Tenker jeg!

Ingen spørsmål?

Endret av ^Olav^
Skrevet (endret)

Jeg hadde både riktig og feil visst. Leste hele førsteinnlegget, og da ble det klarere enn pistasjeis.

Kan jo skrive at det er 5 stocks som gjelder,og i finalen er det best av 5. Right?

Endret av AlltidRett
Skrevet (endret)
Jeg hadde både riktig og feil visst. Leste hele førsteinnlegget, og da ble det klarere enn pistasjeis.

Kan jo skrive at det er 5 stocks som gjelder,og i finalen er det best av 5. Right?

Rett rett.

It's on! Alle sammen, finn motstanderen deres og slåss! Best av 3, 5 i stock, items av, nøytrale baner! Go go go!

Endret av ^Olav^
Skrevet (endret)

Æsj, greiden nesten å komme meg. DK er så jævlig overpowered! Men men, AlltidRett, du kommer videre til semifinale!

Bracket oppdatert ;)

Endret av ^Olav^
Skrevet

Jepp, du slo meg ærlig og redelig der, men jeg tok meg opp igjen mot slutten da :!: Men ett spørsmål Kheiron lagget det hos deg, fordi det gjorde det definitivt hos meg?

Skrevet (endret)

Bare litt sånn off-current-topic:

Vi spiller mer når turneringa er ferdig, ikke sant dere? Og hva med en til turnering i fremtiden som du kan hoste, AlltidRett? Hadde vært fett!

Da ville jeg ikke begynt å sloss mot deg xD :p

Bracket oppdatert!

Endret av ^Olav^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...