Gå til innhold

Twinmos legger ned?


Anbefalte innlegg

En annen jeg kjenner har kjøpt twinmos i dobbelpakninger tre ganger, to av gangene var det en brikke ødelagt, han kjøper heller ikke twinmos mer.

 

Nei, han kan jo heller ikkje det lengre.

Leste du ikkje artikkelen?

Dei legger jo ned produksjonen jo!

 

...men du fortalte ein fin historie...

...det skal du ha!

 

Forventer du noe annet enn en "fin historie" når du uten noe grunnlag auaomtisk skylder på brukeren? Det finnes faktisk problemer som ikke er brukerens feil. Det er kanskje vondt å innømme at favorittproduktet ikke er prefekt i alle tilfeller, men slik er det.

 

AtW

 

 

Som regel er det brukerfeil.

Jælig mange hobbymekkere ute å går.

Stakkars webshopper...

 

Twinmos er vel ikkje akkurat favoritt merket mitt... Har vel noken PC-er med det også

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt TwinMos i mange PC-er, og de har aldri streiket.

 

Men jeg har sluttet å kjøpe TwinMos de to siste årene, fordi andre merker har blitt konkurransedyktige. F.eks. Kingston har stått for meg som mer driftssikkert (uten at jeg helt vet hvorfor), og da har jeg skiftet til Kingston.

 

Så det er delvis min skyld at TwinMos legger ned. :(

Lenke til kommentar
En annen jeg kjenner har kjøpt twinmos i dobbelpakninger tre ganger, to av gangene var det en brikke ødelagt, han kjøper heller ikke twinmos mer.

 

Nei, han kan jo heller ikkje det lengre.

Leste du ikkje artikkelen?

Dei legger jo ned produksjonen jo!

 

...men du fortalte ein fin historie...

...det skal du ha!

 

Forventer du noe annet enn en "fin historie" når du uten noe grunnlag auaomtisk skylder på brukeren? Det finnes faktisk problemer som ikke er brukerens feil. Det er kanskje vondt å innømme at favorittproduktet ikke er prefekt i alle tilfeller, men slik er det.

 

AtW

 

 

Som regel er det brukerfeil.

Jælig mange hobbymekkere ute å går.

Stakkars webshopper...

 

Twinmos er vel ikkje akkurat favoritt merket mitt... Har vel noken PC-er med det også

 

Hva får deg til å mene at det "som ergel er brukerfeil"? Spekulasjon? Og selv om det er det, så betyr ikke det at enhver konkret bruker som har probelmer, har problemer pga brukerfeil.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...